Gå til innhold

Sandra i IDOL

Anbefalte innlegg

Gjest Idol langt opp i halsen
Skrevet

Jeg synes også at det er skikkelig dårlig gjort å mobbe denne jenta slik. Hun har jo sunget bra mange ganger. At hun valgte feil sang sist, det vet jo alle. Men hvem av oss gjør alt perfekt hver gang vi prøver oss? Jeg synes hun er tøff jeg!

Ikke klag på at hun Anh ikke gikk videre, seerne ville ikke ha henne med, så da fortjener hun ikke å være med. Altfor lett å være etterpåklok!

Vær litt voksne nå da!

Skrevet

Enig. Hun er ikke blant mine favoritter, men jeg synes synd på henne nå. Hun har ikke gjort noe galt - det er det vi som stemte som har.

Men hun får sikkert endel sympatistemmer på grunn av dette da. Håper bare ikke det fører til enda mer mobbing.

mariaflyfly
Skrevet

Selvfølgelig ikke på sin plass med hets på den måten. Men det er nok dessverre slik at er man med på leken, får man tåle steken. Og foreldra hennes burde kjente henne så godt at de ikke burde meldt henne på dersom hun ikke kunne tåle presset. 16 års aldersgrense på konkurransen burde vært satt til 18, mener nå jeg.

Og bare for å ha sagt det: Hun var jo ikke den eneste som sang dårlig på fredag. Var ikke mange av dem som imponerte meg, ihvertfall.

Skrevet

Uansett dårlig gjort å mobbe noen. Det minste problemet er at Sandra er for dårlig til å synge.

Det egentlige problemet er at IDOL er latterlig konsept.

Har Gaute, David, Kjartan, Chung eller de andre noe å bidra med i pop-verdenen? Tviler på noen vil høre noe mer av noen av disse de neste årene.

Det kreves faktisk mye utover det å ha god sangstemme for å overleve som artist.

Det er kanskje ikke tilfeldig at fjorårets vinner var en allerede etablert artist (selv om han ikke var særlig kjent) og at den dyktigste i år (Maria) også har vært aktiv i flere år.

IDOL er kanskje et bra TV-konsept (mange seere) men dårlig pop-konsept!

Gjest tilskuer'n
Skrevet

Det er helt og holdent seernes valg! Anh sang på langt nær på sitt beste - og hadde også valgt en sang som ikke fenger det store publikummet, etter min mening. Uansett er det en som går ut hver gang - og det er jo et sjansespill når det er overlatt til TV-titterne!

Skrevet

Jepp, latterlig.

MEN det er typisk internett.

Man blir revet med av andres meninger, og utrolig mye er "tillatt".

Det vokser opp egne normer i de forskjellige gruppene, og de stemmer ikke alltid overens med det virkelige liv.

Skammelig er det uansett, hun er bare en unge!

Gjest popper
Skrevet

Det kan ikke være voksne mennesker som holder på slik, det er umodne og egoistikse mennesker som tar seg til og mobbe en 16- åring.

Det er råttent gjort, og selv har de vel neppe stemt på Ahn, så indirekte er de jo selv ansvarlig for resultatet.

Jeg har ikke noen formening om Sandra, men hun gikk videre ut fra de premisser konkuransen har. Det er slett ikke urettferdig.

Ellers når det gjelder Idol er det vel liten tvil om at den beste og flinkeste kandidaten er Maria :-)

mvh

Maria er ikke popstjerne-materiale, hun er musikalartist eller gospelsanger.

Gleder meg til å høre Susanne synge me to går alltid aleina med Mods, men håper Margareth vinner

Skrevet

Maria er ikke popstjerne-materiale, hun er musikalartist eller gospelsanger.

Gleder meg til å høre Susanne synge me to går alltid aleina med Mods, men håper Margareth vinner

Smaken er vel som baken, delt.

Jeg satser på Maria :-)

mvh

Skrevet

Selvfølgelig ikke på sin plass med hets på den måten. Men det er nok dessverre slik at er man med på leken, får man tåle steken. Og foreldra hennes burde kjente henne så godt at de ikke burde meldt henne på dersom hun ikke kunne tåle presset. 16 års aldersgrense på konkurransen burde vært satt til 18, mener nå jeg.

Og bare for å ha sagt det: Hun var jo ikke den eneste som sang dårlig på fredag. Var ikke mange av dem som imponerte meg, ihvertfall.

Hvordan i alle dager skulle foreldrene kunne forutse at datteren skulle bli mobbet så inderlig av en enorm lynsjegjeng som ikke tålte flertallets dikatur?

Skrevet

Smaken er vel som baken, delt.

Jeg satser på Maria :-)

mvh

Jeg også! :)

Skrevet

Hva var det som ble skrevet, da? At hun ikke kan synge? At hun burde vært den som røk ut?

Den som er med på leken får tåle steken.

Skrevet

Det har tatt litt av ja. Men man kan ikke ønske å være i vinden når det blåser, og samtidig klage over at man blir rufsete på håret...

Gjest Daisy
Skrevet

Heisan! Nå har ikke jeg lest denne hetsen, men Sandra er ikke noe flink til å synge. For hver fredag hun ikke går ut, går det en dyktig sanger ut, og det blir bare heilt feil. Hadde Anh gått ut uten at Sandra, eller en tilsvarende sanger, så hadde det ikke vært like ille. De to sangerne kani kke sammenlignes.

Det jeg er imot imidlertid er at det e SEERNE som lar seg sjarmere av jenta, og hører ikke etter om hun kan synge eller ikke. Sandra kan vel ikke for at hun sjarmererer folk (kan jo hende hun spiller så uskyldig som hun gjør bevisst, men det er SEERNE som lar seg sjarmere). Det er ikke hennes feil at hun er videre.

Men når det gjelder sangmessig bør hun gå ud før de andre!

Joda mulig dette. Men det er jo ikke hennes feil som du sier. Og da blir det dumt å hetse henne.

mariaflyfly
Skrevet

Det har tatt litt av ja. Men man kan ikke ønske å være i vinden når det blåser, og samtidig klage over at man blir rufsete på håret...

Finurlig. Man kan heller ikke snyte seg når nesa er borte. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...