Gå til innhold

Alene en helg i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til Oslo helt alene til helgen. Nå prøver å jeg å planlegge noe å gjøre. Skal ikke gjøre så veldig mye, men finne på noe. Har dere noen tips til meg?

Gjest forever young
Skrevet

hvor gammel er du da? født i 1970?? Og er du K eller M? Hvilke interesser har du, fest og natteliv, eller kultur, eller er du en gourmet?? I Oslo er det også fin natur, men det er det sikkert der du er oxo..

Skrevet

hvor gammel er du da? født i 1970?? Og er du K eller M? Hvilke interesser har du, fest og natteliv, eller kultur, eller er du en gourmet?? I Oslo er det også fin natur, men det er det sikkert der du er oxo..

Jeg er kvinne og ja, jeg er født i 1970. Jeg er ikke noe nattmenneske, men er glad i kultur, opplevelser, litt natur, shopping - helst billig!. Mat er godt, men jeg går ikke alene på Bagatelle for å si det slik!

Skrevet

Jeg er kvinne og ja, jeg er født i 1970. Jeg er ikke noe nattmenneske, men er glad i kultur, opplevelser, litt natur, shopping - helst billig!. Mat er godt, men jeg går ikke alene på Bagatelle for å si det slik!

Ta en tur på Grunerløkka. Der er det både urbant og koselig på en gang. Spis på en av mengdene kafeer det er der, for eks. på en ssom heter Sult som ligger helt øverst, bare spør noen. Det er noen små gallerier der og masse fine butikker i alle prisklasser.

Gjest forever young
Skrevet

http://oslopuls.no/cityguides/nav/page.jhtml?context=whatson'>http://oslopuls.no/cityguides/nav/page.jhtml?context=whatson

http://oslopuls.no/

ta en titt mens jeg og andre tenker for deg :-)

Gjest forever young
Skrevet

Ta en tur på Grunerløkka. Der er det både urbant og koselig på en gang. Spis på en av mengdene kafeer det er der, for eks. på en ssom heter Sult som ligger helt øverst, bare spør noen. Det er noen små gallerier der og masse fine butikker i alle prisklasser.

støtter minigullet!

Skrevet

Det var jo en god tanke. Hvordan kommer jeg meg lettest til Grünerløkka når jeg er f.eks. ved Oslo City? Lønner det seg å ta trikk eller er det ikke så langt å gå?

Gjest Big Mac
Skrevet

Det var jo en god tanke. Hvordan kommer jeg meg lettest til Grünerløkka når jeg er f.eks. ved Oslo City? Lønner det seg å ta trikk eller er det ikke så langt å gå?

Tar 15 min å gå / 5 min med trikk.

Men obs - Sult har ikke bordreservasjon, og er timingen dårlig kan du måtte vente en stund.

For naturopplevelse kan du ta turen opp til holmenkollen, er du på grunerløkka kan du jo spasere litt langs akerselva, eller du kan gå en tur fra aker brygge langs fjorden til sjølyst.

For eksempel.

Skrevet

Det er ikke langt å gå, men bare ta trikken du. Trikkeholdeplassen er enten i Brugt. (Gunerius) eller borte ved Stortorget. Spør noen - det er lettere enn å forklare her. Kjør til Olaf Ryes plass. For eks. linje 11. Sjekk www.trafikanten.no

serendipity
Skrevet

Bogstadveien m/omegn synets jeg er triveligst, men ikke billigst da... Ellers ville jeg dratt hit; http://www.marthamett.com kjøpt med meg masse god mat på hotellet(eller hvor du skal være) og "zappet" på tv.. vt. ruslet en tur i baren på hotellt. Jeg finnes ikke glad i å gå ut alene så jeg hadde vel holdt meg rundt hotellet (på kvelden altså) På Martha Mettlig kan man også spise i "butikken".

laguna1365380434
Skrevet

Skal du på løkka, er det super hyggelig å lunche på parkteateret.. Eller så får du superbillig og sv.god sushi på lille Asia..

Ville bare dskyte det inn..

For begge går du av trikken på Olaf Ryes plass.

Da er det også kort bort til Kuba og Akerselva, der er det fint, en kan gå tur og mate ender og slikt:-)

God tur!

Skrevet

Bogstadveien m/omegn synets jeg er triveligst, men ikke billigst da... Ellers ville jeg dratt hit; http://www.marthamett.com kjøpt med meg masse god mat på hotellet(eller hvor du skal være) og "zappet" på tv.. vt. ruslet en tur i baren på hotellt. Jeg finnes ikke glad i å gå ut alene så jeg hadde vel holdt meg rundt hotellet (på kvelden altså) På Martha Mettlig kan man også spise i "butikken".

Hmmm, spennende. HAr ikke hørt om Martha Mettig før. Skal ta meg en tur innom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...