Gjest sandex Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Der du er inni et rom og skal komme ut?! Har fått spilt kassetten i den røde boksen, men hvordan får vi tak i det danseren kaster på gulvet?!?! Klarer ikke å gi meg kanskje det er noen her som har prøvd?! 0 Siter
Tornerose Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Han kaster ingenting på gulvet, danseren peker på et punkt. Hold musepekeren over punktet, og når dansingen er over (ikke før!) klikker du tre ganger på det punktet og du ser en dør i veggen. Bak døren er en safe (koden fant du på nettsiden, adr fikk du litt tidligere). Mer skal jeg ikke røpe.... :-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Han kaster ingenting på gulvet, danseren peker på et punkt. Hold musepekeren over punktet, og når dansingen er over (ikke før!) klikker du tre ganger på det punktet og du ser en dør i veggen. Bak døren er en safe (koden fant du på nettsiden, adr fikk du litt tidligere). Mer skal jeg ikke røpe.... :-) Tusen takk for kjapt svar Vi er nå 4 stykker å jobben som kommer til å ødelegge en hel arbeidsdag om vi ikke kommer oss gjennom dette Men hva i all verden trenger vi et skrujern til da?! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Tusen takk for kjapt svar Vi er nå 4 stykker å jobben som kommer til å ødelegge en hel arbeidsdag om vi ikke kommer oss gjennom dette Men hva i all verden trenger vi et skrujern til da?! Sorry.. fikk det til bryte opp låsen. Tuuuusen takk for at du har redda resten av dagen - hehehe... 0 Siter
Tornerose Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Sorry.. fikk det til bryte opp låsen. Tuuuusen takk for at du har redda resten av dagen - hehehe... Bare hyggelig, brukte en del tid på den selv, men gøy var det. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.