Gå til innhold

Noen som har spilt Crimson Room?!

Anbefalte innlegg

Gjest sandex
Skrevet

Der du er inni et rom og skal komme ut?! Har fått spilt kassetten i den røde boksen, men hvordan får vi tak i det danseren kaster på gulvet?!?!

Klarer ikke å gi meg :( kanskje det er noen her som har prøvd?!

Fortsetter under...

Skrevet

Han kaster ingenting på gulvet, danseren peker på et punkt. Hold musepekeren over punktet, og når dansingen er over (ikke før!) klikker du tre ganger på det punktet og du ser en dør i veggen. Bak døren er en safe (koden fant du på nettsiden, adr fikk du litt tidligere). Mer skal jeg ikke røpe.... :-)

Gjest sandex
Skrevet

Han kaster ingenting på gulvet, danseren peker på et punkt. Hold musepekeren over punktet, og når dansingen er over (ikke før!) klikker du tre ganger på det punktet og du ser en dør i veggen. Bak døren er en safe (koden fant du på nettsiden, adr fikk du litt tidligere). Mer skal jeg ikke røpe.... :-)

Tusen takk for kjapt svar :) Vi er nå 4 stykker å jobben som kommer til å ødelegge en hel arbeidsdag om vi ikke kommer oss gjennom dette :)

Men hva i all verden trenger vi et skrujern til da?!

Gjest sandex
Skrevet

Tusen takk for kjapt svar :) Vi er nå 4 stykker å jobben som kommer til å ødelegge en hel arbeidsdag om vi ikke kommer oss gjennom dette :)

Men hva i all verden trenger vi et skrujern til da?!

Sorry.. fikk det til :) bryte opp låsen. Tuuuusen takk for at du har redda resten av dagen - hehehe...

Skrevet

Sorry.. fikk det til :) bryte opp låsen. Tuuuusen takk for at du har redda resten av dagen - hehehe...

Bare hyggelig, brukte en del tid på den selv, men gøy var det. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...