Gå til innhold

sommeren er her

Anbefalte innlegg

Gjest Sommerglad
Skrevet

Det føles som om sommeren er her! Jippi, nå skal jeg ut å gå en laang lang tur!

Gjest what the...
Skrevet

Våren har så vidt begynt å vise seg her.Føles lenge til sommeren enda. Snufs. :o)

Skrevet

Heldigrisen som bor der du bor:-)

Jeg bor lengst sør i landet og ennå ligger snøen i hagen, men vårfornemmelser begynner jo å melde seg da...

Kos deg med følelsen, den er kjempedeilig!!

Gjest sommerglad
Skrevet

Heldigrisen som bor der du bor:-)

Jeg bor lengst sør i landet og ennå ligger snøen i hagen, men vårfornemmelser begynner jo å melde seg da...

Kos deg med følelsen, den er kjempedeilig!!

I trondheim er sola opp og været er bare såå herlig!

Gjest what the...
Skrevet

I trondheim er sola opp og været er bare såå herlig!

Hva? Jeg bor ikke langt unna Trondheim men sommeren har IKKE

kommet hit enda.Mener vi først må ha vår.

Skrevet

Våren har så vidt begynt å vise seg her.Føles lenge til sommeren enda. Snufs. :o)

Her PØSER det ned... men så har vi hatt solskinn og nestenvår (kaldt men god) i en uke:)

mariaflyfly
Skrevet

Hvor er du så heldig å bo? Jeg gikk solid på ræva i dag på vei til søplekassa. Is og hålkeføre og på lørdag lava snøen ned. Ikke mye sommer i Oslo, ihvertfall.

Skrevet

Status her (nordvestlandet):

+10, lettskyet, noe sol,

og nesten all snøen er borte!

*jess*

Skrevet

Status her (nordvestlandet):

+10, lettskyet, noe sol,

og nesten all snøen er borte!

*jess*

Og pollenallergimedisin er allerede kommet i bruk... Hurra for våren uansett! :-)

Gjest plutti
Skrevet

Her PØSER det ned... men så har vi hatt solskinn og nestenvår (kaldt men god) i en uke:)

her er det deilig vær, bor i nord-nordland.. snyen ligg litt ennu her, men ikke på veiene, gresset kommer frem og sola skinner...

ungene er ute å leker i regnbukse og ullgenser :) toppers nå :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...