Gjest Sommerglad Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Det føles som om sommeren er her! Jippi, nå skal jeg ut å gå en laang lang tur! 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Våren har så vidt begynt å vise seg her.Føles lenge til sommeren enda. Snufs. ) 0 Siter
sheba Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Heldigrisen som bor der du bor:-) Jeg bor lengst sør i landet og ennå ligger snøen i hagen, men vårfornemmelser begynner jo å melde seg da... Kos deg med følelsen, den er kjempedeilig!! 0 Siter
Gjest sommerglad Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Heldigrisen som bor der du bor:-) Jeg bor lengst sør i landet og ennå ligger snøen i hagen, men vårfornemmelser begynner jo å melde seg da... Kos deg med følelsen, den er kjempedeilig!! I trondheim er sola opp og været er bare såå herlig! 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 I trondheim er sola opp og været er bare såå herlig! Hva? Jeg bor ikke langt unna Trondheim men sommeren har IKKE kommet hit enda.Mener vi først må ha vår. 0 Siter
Mistera Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Våren har så vidt begynt å vise seg her.Føles lenge til sommeren enda. Snufs. ) Her PØSER det ned... men så har vi hatt solskinn og nestenvår (kaldt men god) i en uke:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Hvor er du så heldig å bo? Jeg gikk solid på ræva i dag på vei til søplekassa. Is og hålkeføre og på lørdag lava snøen ned. Ikke mye sommer i Oslo, ihvertfall. 0 Siter
monsina Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Status her (nordvestlandet): +10, lettskyet, noe sol, og nesten all snøen er borte! *jess* 0 Siter
Evil? Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Status her (nordvestlandet): +10, lettskyet, noe sol, og nesten all snøen er borte! *jess* Og pollenallergimedisin er allerede kommet i bruk... Hurra for våren uansett! :-) 0 Siter
Gjest plutti Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Her PØSER det ned... men så har vi hatt solskinn og nestenvår (kaldt men god) i en uke:) her er det deilig vær, bor i nord-nordland.. snyen ligg litt ennu her, men ikke på veiene, gresset kommer frem og sola skinner... ungene er ute å leker i regnbukse og ullgenser toppers nå 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.