Gå til innhold

Reiseforsikring

Anbefalte innlegg

Gjest bzzzzz
Skrevet

Hei!! Noen som har peiling på reiseforsikring??hvor mye skal det koste,hva slags "byrå" er best??

Fortsetter under...

Skrevet

Har du andre forsikringer? Kanskje du allerede er dekket!

(Vet ikke hvor gammel du er, men man kan være dekket av foreldrenes forsikring, dersom man bor hjemme (aldersgrense?).

mvh

Skrevet

Reiser du mye bør du vel tegne en helårs reiseforsikring (f.eks. i ditt vanlige forsikringsselskap). For forsikring av enkeltreiser er det Europeiske som har best dekning tror jeg.

Gjest girlie22
Skrevet

jeg har Europeiske. Den gjelder fra jeg går ut av døra. AVbestillingsforsikring også på den. Koster 900 hvis jeg ikke tar helt feil. (mamma betaler den for meg. ;) )

kakki1365380609
Skrevet

Det er også avhengig av hvor lenge du skal være borte. Dersom du skal være lengre borte enn "normalperioden" den dekker, må du tegne tilleggsforsikring for resten av den turen.

Skrevet

Jeg har en helårs fra Terra. Samme dekning som Europeiske, men med en noe høyere egenandel enn Europeiske. Jeg betaler 660 kr/år, Europeiske skulle ha 1.250 kr/år for samme.

Annonse

Gjest papirtiger
Skrevet

For mange vil det lønne seg å få et Dinner kreditkort.

Bente831365380491
Skrevet

Hvis du er organisert, så kan du tegne en helårs forsikring gjennom organisasjonen. Koster ca 500-600 kr og gjelder for deg, evt samboer/ektefelle og barn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...