Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

…for at de markerer så tydelig hvem de er og hva de står for. Det er jo ikke lenge siden de skapte overskrifter pga. hærverk på offentlig eiendom, der de gikk på tvers av alle demokratisk fattede vedtak. Og det er blitzerne i et nøtteskall.

Nå skaper de overskrifter igjen, da en gjeng på rundt fire hundre uoppredde senger marsjerte mot den israelske ambassaden i Oslo for å «protestere» mot sikkerhetsgjerdet. Men hvor var disse hasjrøykende parasittene den gang Berlinmuren delte Europa i to?

Denne gjengen representer det jeg kaller mindretallstyranniet, en pressgruppe som misbruker sine demokratiske rettigheter og frihet til å bite hånden som gir dem mat. Som undergraver et annet lands demokrati og rett til selvstyre uten å bli truet eller angrepet av religiøs/politiske fanatikere.

Sett dette hælvetes fantepakket i arbe’, fortrinnsvis til å høgge tæla i Sibir.

Gjest Kurt Kubein
Skrevet

De lager gode, billige middager. Vaflene er heller ikke så verst.

Skrevet

Ja, det er mye morro. Jeg husker alle de titusener som gikk i tog mot USA for en tid siden, av frykt for at saddam skulle lide overlast. Nordmenn og muslimer i uskjønn forening. Petter Nome, den kjente asylanthore, i spissen naturligvis. Han fikk PR i mengder, og karrieren gjorde et byks.

Jeg undres på når vi får se de samme folkene marsjerende i tog til kamp mot terror, og til støtte for de mange ofrene?

Jeg synes det virker stille blant de naive, politisk korrekte?

Og hvorfor speider jeg forgjeves etter en svartmusket araber i folkehavet i Spania?

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

De lager gode, billige middager. Vaflene er heller ikke så verst.

Jeg forvilla meg inn der en gang. Jeg hadde med meg kostbart fotoutstyr som en av "beboerne" gikk rundt og tok bilder med, også av meg. Og alt kom på plass innen jeg dro derfra. Er her flere som har vært der, og husker dere hva det sto på skiltet som viste veien til do?

Skrevet

Ja, det er mye morro. Jeg husker alle de titusener som gikk i tog mot USA for en tid siden, av frykt for at saddam skulle lide overlast. Nordmenn og muslimer i uskjønn forening. Petter Nome, den kjente asylanthore, i spissen naturligvis. Han fikk PR i mengder, og karrieren gjorde et byks.

Jeg undres på når vi får se de samme folkene marsjerende i tog til kamp mot terror, og til støtte for de mange ofrene?

Og hvorfor speider jeg forgjeves etter en svartmusket araber i folkehavet i Spania?

Jeg tror ikke vi skal vente på noen marsj i retning av kontorene til Palestinakomiteen, Palestinafronten eller Fellesutvalget for «Palestina». Ikke marsjerer de til verken kinesiske eller russiske ambassader heller.

Bombene i Madrid var nok mer taktiske enn terroraskjonen mot WTC og Pentagon. Nå har sosialistene vippet ned Jose Maria Aznar og fått stablet inn en haug med sosialster isteden, der vi allerede nå ser de første signalene om å trekke spanske styrker ut av Irak.

Dusten Jagland ble sluset inn i NRK og rallet noe om sterkere FN-engasjement i Irak, mer internasjonal deltagelse og blablabla, men la heller rottene gå fra borde, og hold andre rotter unna. De ville fan ikke være med å fjerne drittsekken, så nå får de finne seg i å slikke bollen fra utsiden.

Hælvetes pakk.

*skuler på cognacflaska*

Skrevet

Jeg tror ikke vi skal vente på noen marsj i retning av kontorene til Palestinakomiteen, Palestinafronten eller Fellesutvalget for «Palestina». Ikke marsjerer de til verken kinesiske eller russiske ambassader heller.

Bombene i Madrid var nok mer taktiske enn terroraskjonen mot WTC og Pentagon. Nå har sosialistene vippet ned Jose Maria Aznar og fått stablet inn en haug med sosialster isteden, der vi allerede nå ser de første signalene om å trekke spanske styrker ut av Irak.

Dusten Jagland ble sluset inn i NRK og rallet noe om sterkere FN-engasjement i Irak, mer internasjonal deltagelse og blablabla, men la heller rottene gå fra borde, og hold andre rotter unna. De ville fan ikke være med å fjerne drittsekken, så nå får de finne seg i å slikke bollen fra utsiden.

Hælvetes pakk.

*skuler på cognacflaska*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...