Gå til innhold

musikk-CD --> PC... noen som kan? - haster

Anbefalte innlegg

Gjest forever young
Skrevet

hjelp - har lovet å låne bort en musikkCD, men jeg har så innmari dilla på den, så jeg kan ikke klare meg uten.

Hvordan kan jeg lagre den på PC'n min i et format som windows/pc'n kan lese? Jeg får det ikke til (men vet heller ikke noe om slikt)

Fortsetter under...

Skrevet

Du må ha Ripper tror jeg!

Men så er jeg ikke så flink selv heller!!!

Skrevet

Kanskje denne linken kan være til hjelp....

http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/d135170.htm

Oj, det var en utdatert artikkel.. fire år gammel :)

"Noen programmer har støtte for å brenne mp3 direkte, men de fleste er avhengig av filen du brenner over er i formatet wave" - dette er i alle fall feil i dag. Det er også kommet mange nyere og bedre programmer enn det som nevnes i artikkelen.

Skrevet

Oj, det var en utdatert artikkel.. fire år gammel :)

"Noen programmer har støtte for å brenne mp3 direkte, men de fleste er avhengig av filen du brenner over er i formatet wave" - dette er i alle fall feil i dag. Det er også kommet mange nyere og bedre programmer enn det som nevnes i artikkelen.

ehhh hehehe sorry:-) søkte bare men overså visst datoen..

Trodde det var mulig og løse problemet om man har et brenneprogram på pc`n men er ikke spesiellt sterk når det gjelder slike ting...

stooooor unskyldning:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...