Gå til innhold

lykke, glede & latter... ??

Anbefalte innlegg

anonym11365380364
Skrevet

hva er lykke for dere?

hva ler dere av?

hva er glede for dere?

takk for svar, trenger tips til tentamen i norsk :)

jente18 :)

Skrevet

hva er lykke for dere?

-små spesielle øyeblikk.

-datteren min

-kjærlighet

-nyte livets goder, og ha det fint sammen.

-brusende blod i årene.

-stemninger kan gi lykkefølelse

hva ler dere av?

-lett humor som f eks i filmen "Mannen med den røde sko"; altså helt tåpelig enkel humor.

-når stemningen løfter humøret, og jeg har det moro sammen med venner eller familie.

-stand upkomikere som har gode poeng

-og på kanten-vitser ;)

hva er glede for dere?

-livet

-kjærligheten

-nytelse

-når ting går på skinner

:)

Skrevet

Lykke for meg er å legge meg etter en dag uten krangler og store konfrontasjoner med barna mine.

Lykke er å sitte på en fjelltopp en klar høst dag og "samle farger".

Lykke er i gå hånd i hånd i taushet med en jeg er glad i,

Lykke er å lese en gammel dagbok og være glad for alle de naive drømmene som aldri gikk i oppfyllelse.

Lykken er en varm hytte, en god bok, en kald pils og lyden av tre sovendes unger.

Lykken er en møkkete, liten tass i regnklær som kommer springendes når jeg henter han, og som hiver seg rundt halsen min og skitner ut den ny vaskete hvite flecce jakka mi....

Lykke er å se minsten stabbe over gulvet 1,2,3 dump...1,2,3 dump...

Lykken er å finne en fyrstikk når en er skikkelig røyksugen og har leita etter fyr i evigheter..(iallefall var det lykke da jeg røkte)...

Jeg ler av 4 åringen som spiller luftgitar i kirka mens barnegospelkoret synger.

Jeg ler av "Venner for livet", og jeg ler av Dorthe sin sønn's kommentarer...(",)...

Jeg ler når Prinsesse Mærtha detter av hesten sin...

Jeg ler når jeg har fått akkurat passe rødvin,..

jeg ler når noen sender meg en dårlig vits på sms, og jeg føler lykke når jeg får vennskaps sms fra folk jeg sjelden ser...

Jeg kan finne glede, lykke og latter i det meste....

Men det som gjør meg mest glad er at andre rundt meg har det bra....Og når ungene mine hvisker at de er glad i meg....(",)..

Gjest Hilsen jente på 20
Skrevet

Hva som gjør meg lykkelig

- at familien min har det bra, og at der glade

- Brev fra tanteungen, der hun forteller at hun savner meg og er glad i meg

- En flørt som får meg til å føle meg spesiell og vakker

- Bestå eksamen

- å se glade mennesker

- god sex

Hva som får meg til å le

- Tanteungens artige utsagn om alt og ingenting

- Gode og dårlige vitser

- Tanker om ting som kunne vært... Tanker om artige episoder

Skrevet

Lykke for meg er å legge meg etter en dag uten krangler og store konfrontasjoner med barna mine.

Lykke er å sitte på en fjelltopp en klar høst dag og "samle farger".

Lykke er i gå hånd i hånd i taushet med en jeg er glad i,

Lykke er å lese en gammel dagbok og være glad for alle de naive drømmene som aldri gikk i oppfyllelse.

Lykken er en varm hytte, en god bok, en kald pils og lyden av tre sovendes unger.

Lykken er en møkkete, liten tass i regnklær som kommer springendes når jeg henter han, og som hiver seg rundt halsen min og skitner ut den ny vaskete hvite flecce jakka mi....

Lykke er å se minsten stabbe over gulvet 1,2,3 dump...1,2,3 dump...

Lykken er å finne en fyrstikk når en er skikkelig røyksugen og har leita etter fyr i evigheter..(iallefall var det lykke da jeg røkte)...

Jeg ler av 4 åringen som spiller luftgitar i kirka mens barnegospelkoret synger.

Jeg ler av "Venner for livet", og jeg ler av Dorthe sin sønn's kommentarer...(",)...

Jeg ler når Prinsesse Mærtha detter av hesten sin...

Jeg ler når jeg har fått akkurat passe rødvin,..

jeg ler når noen sender meg en dårlig vits på sms, og jeg føler lykke når jeg får vennskaps sms fra folk jeg sjelden ser...

Jeg kan finne glede, lykke og latter i det meste....

Men det som gjør meg mest glad er at andre rundt meg har det bra....Og når ungene mine hvisker at de er glad i meg....(",)..

"Jeg ler når jeg har fått akkurat passe rødvin"

... det gjør jeg også, kjente meg godt igjen der. :)

Gjest sleggesigga
Skrevet

Lykke er å ha regelmessig avføring minst annenhver dag.

Lykke er å kunne holde seg fra å tisse i buksa mens jeg sitter på trikken.

Glede er å se noen som ikke får til dette.

Jeg ler godt av Otto Jespersen, eller "The Office".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...