Gå til innhold

Nathalie i Nr 19

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

... er skikkelig slitsom. Hvem i huleste hadde orka å bo sammen med ei så masete kjerring som ikke kan gjøre noe fordi hun fryser på tærna? Og som mener at det er det verste hun noen gang har vært med på når gullfisken tar kvelden? Og som kommanderer typen sin rundt som et piska skinn? Typen framstår forresten som en dott.

Er jo nesten så jeg ikke klarer å følge med på programmet fordi jeg blir gal av de to.

Gjest Nr. 19 titter
Skrevet

Huff ja,,.. det er litt slitsomt å se på akkurat den sjefingen hennes, Hun løfter jo ikke en finger selv..

Gjest sonny&cher
Skrevet

Hjertens enig. Snakk om "blondie".

De er vel ganske på bærtur begge to. Verktøy har de iallefall ikke peiling på.

Angela1365380318
Skrevet

Hun må jo være veldig heldig da, som ikke har opplevd noe verre en en død gullfisk...

mariaflyfly
Skrevet

Hun må jo være veldig heldig da, som ikke har opplevd noe verre en en død gullfisk...

Den tanken slo meg også.

Skrevet

Helt enig! Hun er en masekopp og han er en tøffelhelt uten like!

Men,jeg lar meg underholde jeg :)

Tror forøvrig Jon og Karin kommer til å vinne.

Skrevet

Akkurat det satt jeg også å tenkte da jeg så episoden idag.

For ei slitsom masekjerring! Fatter ikke at typen hennes holder ut...

Pappa Bjørn
Skrevet

Den tanken slo meg også.

Alt er mulig når man ser hvor mange amerikanere som har fått livet ødelagt og aldri kommer til å bli fullverdige mennesker igjen etter å ha sett puppen til Janet Jackson. Tenk da hvor hardt det kan være på psyken når din beste venn og intelektuelle ledsager ligger med buken i været og er klar til å bli sushi.

Skrevet

Det blir interessant å se hvordan det utvikler seg mellom de to, ja ...

I motsetning til deg, så morer det meg litt å få innsyn i en slik parkonstellasjon. (Men til og meg jeg kan få for mye, så jeg håper jo at det ordner seg i løpet.)

serendipity
Skrevet

Enig. Men jeg syntesm faktisk ikke han er et hår bedre. Og kjempe smart av Lasse og Firhana og pusse opp gangen som de nesten ikke skal tråkke igjennom resten av tiden !!!!

Nei, Heia "danskebåtparet"...

Skrevet

"Er jo nesten så jeg ikke klarer å følge med på programmet fordi jeg blir gal av de to"

Da er vi to. Milde madonna som hun maser, furter og sutrer! Kjæresten hennes må ha en engels tålmodighet. Jeg tror ikke det forholdet vil vare særlig lenge.

Jeg liker danskebåtparet, men smaken hennes er så som så. Det er homseparet jeg har mest tro på. De ser ut til å vite hva de holder på med, og de jobber godt sammen. Dessuten er jeg drittlei av minimalisme, så jeg er spent på hva de kan få til:-)

Skrevet

Jeg synes de er kjempesøte. Og han typen er jo tydeligvis bare dødsforelsket. Det er jo ikke sikkert hun gjør mest med oppussing, men det kan jo hende hun gjøre mye hjemme hos de selv. Jeg tror det er en grunn til at menn er "tøfler" de oppnår nok noe på det de og.

Moro og se på iallefall og kjenne seg litt igjen på enktelte områder....

Skrevet

hører rykter om at de ikke er sammen lenger, uten at jeg skal legge for stor vekt på slike rykter.

bengt og malcolm er mine favoritter til å vinne, men liker danskebåtparet godt også, men hun har dessverre ikke så god smak ser det ut som, selv om de virker kjempehyggelige.

at natalie og herren er favoritter blant de andre deltakerne må jo bero på at de ikke har sett hvordan disse to diskuterer hvilke verktøy som er hammer eller stikksag.

nr 19 er rett og slett kjempegod underholdning! gleder meg til å følge med fremover.

mariaflyfly
Skrevet

"Er jo nesten så jeg ikke klarer å følge med på programmet fordi jeg blir gal av de to"

Da er vi to. Milde madonna som hun maser, furter og sutrer! Kjæresten hennes må ha en engels tålmodighet. Jeg tror ikke det forholdet vil vare særlig lenge.

Jeg liker danskebåtparet, men smaken hennes er så som så. Det er homseparet jeg har mest tro på. De ser ut til å vite hva de holder på med, og de jobber godt sammen. Dessuten er jeg drittlei av minimalisme, så jeg er spent på hva de kan få til:-)

Jeg liker også danskebåtparet, men synes de hadde det skikkelig smakløst hjemme. Han typen virker veldig handy og flink, og jeg tror det blir morsomt å følge dem.

Har også mest tro på homseparet. :o)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg synes de er kjempesøte. Og han typen er jo tydeligvis bare dødsforelsket. Det er jo ikke sikkert hun gjør mest med oppussing, men det kan jo hende hun gjøre mye hjemme hos de selv. Jeg tror det er en grunn til at menn er "tøfler" de oppnår nok noe på det de og.

Moro og se på iallefall og kjenne seg litt igjen på enktelte områder....

Søte??? Amen. De må ihvertfall ha hatt et usedvanlig flott liv når det verste de har opplevd er at gullfisken tar kvelden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...