Gå til innhold

fyllesyk!

Anbefalte innlegg

Gjest fyllesyk
Skrevet

noen som har et godt råd mot fyllesyke?? både dagen derpå og når man drikker. Har i den siste tidenbegynt å reagere på alkohol, uansett hva jeg drikker(blir kvalm å kaster opp). Og jeg drikker ikke mer enn jeg har gjort før. noen som kan tenke seg hva det kan være?

Fortsetter under...

mariaflyfly
Skrevet

Drikk mindre. Og ikke bland forskjellige ting.

Gjest garantert
Skrevet

ta et par zyrtec ved første dram så er du helt pigg både under festen og dagen derpå

Gjest tjohooo
Skrevet

spis og drikk vann før du legger deg. La det gå noen timer mellom siste drink og leggetid.

Skrevet

Du skriver: "noen som har et godt råd mot fyllesyke??"

Ja - drikk mindre! Fungerer HVER eneste gang! :-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Ta en zyrtec før du begynner å drikke.

Drikk vann ved siden av det du drikker.

Ikke bland "rått og råde" av drikkevarene.

Annonse

Skrevet

ta et par zyrtec ved første dram så er du helt pigg både under festen og dagen derpå

Enig! Allergimedisin (Zyrtec får du reseptfritt på apoteket) er toppers!

Har fått et helt annet liv "dagen derpå" etter at jeg i fjor fikk påvist pollenallergi, bruker Aerius som jeg får på blå resept. ;-)

(alkohol øker plagene med allergien, dog, men for ikke-allergikere er jo det et mindre problem)

Gjest fyllesyk
Skrevet

Drikk mindre. Og ikke bland forskjellige ting.

jeg har allerede prøvd å drikke mindre. det er bare det at jeg blir dårlig uansett mengde:) Men takk for alle svar:)

laguna1365380434
Skrevet

Ta paraceten FØR du legger deg, ikke dagen der på. Funker. sammen med vann eller cola.

Har skaden alt skjedd fungerer, ved siden av smertestillende,:

Kald cola

Salt gatekjøkkenmat, helst kald pizza

Sex

Lang varm dusj.

I alvorlige situasjoner: jegermaister, gammel dansk eller bloodymary.

Men husk: reparasjon medfører stor risiko for å slå opp igjen gamle sår..;)

Skrevet

Kjøp deg en kebab og brus før du stiller deg i taxi køa,og drikk noen glass vann før du legger deg.

Skrevet

Kanskje du må slutte å drikke!

Har hørt om flere som har blitt sånn etter hvert som de har blitt voksne.

Gjest bebba
Skrevet

jeg har allerede prøvd å drikke mindre. det er bare det at jeg blir dårlig uansett mengde:) Men takk for alle svar:)

Blir du dårlig uansett hva du drikker?

Gjest fyllemos
Skrevet

Jo eldre du blir jo sykere og mer fylleangst får du (av samme alkoholprosent)

Zyrtec er som sagt bra..før inntak og før leggetid. Drikk mye vann før du legger deg. Pøs på med mere vann dersom du våkner underveis.

De som snakker om å innta mat dagen derpå kan ikke være skikkelig fyllesjuke. Da klarer jeg ikke å drikke en spiseskje cola uten å måtte spy. Alt kommer opp.

Annonse

Kizza1365380506
Skrevet

Du har sikkert hørt at du skal drikke like mange glass vann som du drikker rødvin. Jeg tror det samme gjelder, om kanskje ikke i samme grad, for all alkohol. Drikk mye vann. Jeg kjenner iallefall veldig stor forskjell når jeg har drukket vann eller ei. Og jeg er voksen.

Mvh

Skrevet

Jo eldre du blir jo sykere og mer fylleangst får du (av samme alkoholprosent)

Zyrtec er som sagt bra..før inntak og før leggetid. Drikk mye vann før du legger deg. Pøs på med mere vann dersom du våkner underveis.

De som snakker om å innta mat dagen derpå kan ikke være skikkelig fyllesjuke. Da klarer jeg ikke å drikke en spiseskje cola uten å måtte spy. Alt kommer opp.

Nå må du gi deg. Jeg har ikke vært fyllesyk siden jeg var 25 år. Kanskje du er allergisk for alkohol?

Gjest fyllemos
Skrevet

Nå må du gi deg. Jeg har ikke vært fyllesyk siden jeg var 25 år. Kanskje du er allergisk for alkohol?

Ja, det er godt mulig. Jeg er rundt 40 nå og blir mye mer uvel (særlig fylleangst) enn da jeg var yngre. Ikke drikker jeg ofte og altfor mye heller. Kanskje en gang pr mnd. Og max en flaske vin eller 4 halvlitere pils i løpet av en kveld.

Skrevet

Ja, det er godt mulig. Jeg er rundt 40 nå og blir mye mer uvel (særlig fylleangst) enn da jeg var yngre. Ikke drikker jeg ofte og altfor mye heller. Kanskje en gang pr mnd. Og max en flaske vin eller 4 halvlitere pils i løpet av en kveld.

Det tror jeg ikke er normalt. Jeg blir litt daff og har ikke så lyst å gjøre allverden hvis jeg drikker det samme som deg.

Jeg har ei venninne som blir ganske dårlig men da har hun drukket minst dobbelt så mye men langtfra så dårlig som deg.

Da vet jeg ikke om jeg hadde orket å drikke i det hele tatt :o(

Gjest tekoppen
Skrevet

En kopp varm nypete med masse masse sukker hjelper for meg hvertfall

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...