Gjest Aurora22 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Har hørt at a-vitaminsyrekrem kan fjerne små linjer/rynker og stramme opp litt. Har noen peiling på hvor jeg får tak i denne kremen reseptfritt? På forhånd takk. 0 Siter
Gjest Geddo Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Du må nok til legen og få resept på den, tror ikke du får den reseptfritt, desverre 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Nei, den finnes ikke reseptfritt tror jeg. Det nærmeste du kommer er aha-syrer, det brukes i mange kremer, men er en tynnere utgave enn ren a-vitaminsyre. Har du god råd kan du prøve laser, noe som heter PhotoFacial Treatment. Du kan ta bare en gang, men det beste er om du tar 2-3 behandlinger. Det er helt smertefritt, og du blir ikke rød og sår eller noe. Men det skal stimulere huden til å produsere mer collagen eller noe Men man skal holde seg unna sol i 4 uker etter behandling, så det bør kanskje vente til høsten.. Det finnes en laserklinikk på Lørenskog som ikke er så dyr (1200 pr behandling tror jeg), og ellers finnes det sikkert i de store byene rundt om. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Nei, den finnes ikke reseptfritt tror jeg. Det nærmeste du kommer er aha-syrer, det brukes i mange kremer, men er en tynnere utgave enn ren a-vitaminsyre. Har du god råd kan du prøve laser, noe som heter PhotoFacial Treatment. Du kan ta bare en gang, men det beste er om du tar 2-3 behandlinger. Det er helt smertefritt, og du blir ikke rød og sår eller noe. Men det skal stimulere huden til å produsere mer collagen eller noe Men man skal holde seg unna sol i 4 uker etter behandling, så det bør kanskje vente til høsten.. Det finnes en laserklinikk på Lørenskog som ikke er så dyr (1200 pr behandling tror jeg), og ellers finnes det sikkert i de store byene rundt om. http://www.finstadlegesenter.no/asp/show1.asp?ID=1&show=13 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Du får kjøpt det på en hudpleiesalong som ligger i Karl Johansgate.(Hvis du bor i Oslo da)Husker ikke hva salongen heter. Den koster 600 kr. Har tenkt å kjøpe den jeg også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.