Gå til innhold

Helvetes Jysk...

Anbefalte innlegg

Gjest stolen
Skrevet

Jysk har sikkert mye greie gardiner, madrasser og dill. Men, service har de ikke peiling på. skulle kjøpe seng til sønnen min. Etter over en halv times venting fikk jeg kontakt med en kar. Han pilte inn på lageret, men de hadde ikke flere senger igjen. Han ba meg komme igjen i neste uke, gjorde det og det var fortsatt ingen seng. Uka etter der hadde lageret brent ned, uka etter det var det en ny unnskyldning.

Takke meg til Ikea, Skeidar og Bohus. Selv om det er mye dritt der også

kakki1365380609
Skrevet

Jysk har aldri det jeg kommer for å kjøpe selv om de reklamerer med tingen dagen i forveien. Lei av hele butikken.

Gjest sonny&cher
Skrevet

Jysk har aldri det jeg kommer for å kjøpe selv om de reklamerer med tingen dagen i forveien. Lei av hele butikken.

enig. Synest nesten litt synd på de ekstraqhjelpene som jobber der. Det virker som det aldri er nok folk på jobb på lørdager..

Gjest Rusle
Skrevet

Hvis jeg skal handle hos Jysk, så er det småting som jeg finner selv.

Nei, service har de ikke der.

mariaflyfly
Skrevet

Jeg handler aldri på Jysk. Møkkabutikk.

Skrevet

Møbler SKAL IKKE handles på Jysk.

Bare så det er sagt.

Skrevet

at lageret hadde brent ned var utrolig dårlig service ja!

Gjest seksjon uten tv
Skrevet

Enig med deg.

Men billig da... Greit for oss som ikke har så mye penger :o

Skrevet

Jeg leser stadig mye dritt om Jysk noe jeg er helt uenig i.

Her i Trondheim har de iallefall veldig god sevice på alle tre butikkene. Det er vel vi som er heldige da. Jeg har handlet mye på Jysk og har alltid vært fornøyd med både varene og betjeninga.

Pappa Bjørn
Skrevet

Et møkkahull uten service eller minstemål av kvalitet. Av de tingene jeg har kjøpt der har jeg til slutt etter mye krangel kverulering og ukvemsord fått igjen pengene for garderobeskapet som datt fra hverandre. Madrassene derimot som skulle være av verdens beste kvalitet for maks hvile hver eneste natt var plutselig bare beregnet som gjestemadrasser da vi klaget på dem. Om vi var så uforsiktige at vi brukte dem hver natt, ja da var det ikke rart at de gikk i stykker etter 2-3 år. Dessuten var jeg for tjukk for slike madrasser! Man kunne ikke veie mere enn 70-80 kilo så jeg var nok 20 kilo for tung i forhold til hva disse madrassene var beregnet for.

Jeg skulle vel fått igjen pengene hadde jeg hatt kvittering, da hadde jeg ikke gitt meg, men så lenge den er surret bort finnes det ikke håp selv om de er de eneste som fører dette merket.

Det eneste man kan handle på Jysk er julepynt.

mariaflyfly
Skrevet

Et møkkahull uten service eller minstemål av kvalitet. Av de tingene jeg har kjøpt der har jeg til slutt etter mye krangel kverulering og ukvemsord fått igjen pengene for garderobeskapet som datt fra hverandre. Madrassene derimot som skulle være av verdens beste kvalitet for maks hvile hver eneste natt var plutselig bare beregnet som gjestemadrasser da vi klaget på dem. Om vi var så uforsiktige at vi brukte dem hver natt, ja da var det ikke rart at de gikk i stykker etter 2-3 år. Dessuten var jeg for tjukk for slike madrasser! Man kunne ikke veie mere enn 70-80 kilo så jeg var nok 20 kilo for tung i forhold til hva disse madrassene var beregnet for.

Jeg skulle vel fått igjen pengene hadde jeg hatt kvittering, da hadde jeg ikke gitt meg, men så lenge den er surret bort finnes det ikke håp selv om de er de eneste som fører dette merket.

Pappa B, dah! Du veit vel at taket på julekrybba fra Jysk faller i hue på Jesusbarnet før eller seinere?

Pappa Bjørn
Skrevet

Pappa B, dah! Du veit vel at taket på julekrybba fra Jysk faller i hue på Jesusbarnet før eller seinere?

Joda, men Jesus tåler en støyt. Når man ser hva stakkaren må i gjennom til påske så kan vel ikke en liten dult i knollen ødelegge julehøytiden helt vel?

mariaflyfly
Skrevet

Joda, men Jesus tåler en støyt. Når man ser hva stakkaren må i gjennom til påske så kan vel ikke en liten dult i knollen ødelegge julehøytiden helt vel?

*Gapskratter*

Skrevet

Du er ikke sann, pappa bjørn!

*krøller seg i latter*

Skrevet

Du har helt klart ett poeng her ja *ler*

Skrevet

Dessuten lyver de på prisene, legger ikke tingene der de skal være så det går ann å vite hva ting koster...

Service har de ikke, selv om de fleste som jobber der må gå den skolen de har...

Hyller som man bare kan være en på å sette opp (ifølge dem) detter sammen og kolapser fordi man egentlig må være tre osv osv...

sist jeg var på jysk gikk jeg fra kassa med alle varene igjen på disken.... da jeg skulle kjøpe på tilbud, og ingen av de varene som lå der var tilbud, så isteden for å betale 200 som jeg kom fram til, av annonser og det som stod på plassen de lå (tilbudshyllen) ble tilsammen 987,-kr... dette var rett før jul, der var masse folk, men det var jeg som fikk skylden for køen, da jeg var vanskelig i kassen sa han... sa bare at tingene lå i tilbudshyllen, og at det ikke stod pris på dem, og at noen av tingene hadde de på tilbud i katalogen som kom i postkassen... fikk da vite at de hadde ukestilbud og at jeg måtte følge med!!! Litt rart sa jeg da iogmed jeg fikk katalogen den dagen!!!

Skrevet

Ja, når jeg tenker meg om har jeg alltid fått dårlig service der.

Men jeg kjøpte en bokhylle der som ikke har ramlet ned enda, bank i bordet!

*banker i bordet*

Pappa Bjørn
Skrevet

Ja, når jeg tenker meg om har jeg alltid fått dårlig service der.

Men jeg kjøpte en bokhylle der som ikke har ramlet ned enda, bank i bordet!

*banker i bordet*

Ja bank i bordet, men jeg ville ikke banket i bokhylla ar jeg deg.*L*

petter smart
Skrevet

Jeg skulle kjøpe et klesskap der, fikk beskjed om at det var utsolgt, men de skulle få det inn neste uke. Det ble mange neste uker. Skulle også få beskjed når det kom inn, men hørte ikke noe. Hver gang vi var innom skulle det komme neste uke.

Det verste var at det vistnok hadde kommet inn 2 ganger før vi fikk vårt, uten at vi fikk beskjed om at det var kommet inn eller at de la av et skap til oss, som de lovte å gjøre.

Etter 4,5 måned fikk vi endelig klesskapet vårt.

Skrevet

Jeg skulle kjøpe et klesskap der, fikk beskjed om at det var utsolgt, men de skulle få det inn neste uke. Det ble mange neste uker. Skulle også få beskjed når det kom inn, men hørte ikke noe. Hver gang vi var innom skulle det komme neste uke.

Det verste var at det vistnok hadde kommet inn 2 ganger før vi fikk vårt, uten at vi fikk beskjed om at det var kommet inn eller at de la av et skap til oss, som de lovte å gjøre.

Etter 4,5 måned fikk vi endelig klesskapet vårt.

Det var vel ikke tilfeldigvis på Gjøvik du bestilte klesskap?

Det samme skjedde med oss. Hadde betalt for en kontorstol, men så hadde de den ikke. Skulle få den neste uke. Det blei mange neste uker på oss, også. De skulle ringe, men gjorde det aldri. Vi dro med kvitteringa hver fredag, men det var aldri noe stol. Til slutt kom stolen, men da fant vi ikke kvitteringa igjen. Ringte forvila til jysk og spurte om det gjorde noe- de hadde nemlig fått navnet og tlf nummeret vårt siden de liksom skulle ringe. Jenta i telefonen sa at hun huska oss ( vi hadde jo vært innom i 3 måneder for å hente stolen), men da vi kom for å hente stolen var det plutselig et problem likevel fordi noen kunne han funnet kvitteringa vår og fått med seg stolen. Etter 2 nye måneder fant vi kvitteringa. Da henta vi stolen og lovte oss selv at det blir aldri mer handel på Jysk. Bare rot.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...