Gå til innhold

Hvorfor?!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Er det sånn at når en blåser 1700 kr på å ha fest med påfølgende bytur og mye styr er det så og si alltid kjedelig og ikke verdt det, men at når man har søtti kroner og går for å ta en øl etter jobb møter en masse koselige mennesker og har det kjekt, men må hjem fordi man er blakk.

Sånn var det nå, jeg har sååå lyst til å være mer ute men har tjue kroner. æsj.

Måtte bare dele mine frustrasjoner.

Jeg KJEDER meg!:-/

Fortsetter under...

Skrevet

Totalt ulike forventinger! Det impulsive mot det planlagte...

laguna1365380434
Skrevet

Totalt ulike forventinger! Det impulsive mot det planlagte...

Sant nok. Men altså: i forrige uke lagde jeg mat til 10 personer, drakk drinker og champis og styr, og det var døllt.

NÅ var det hyggelig, men jeg måtte altså tasse grunnet manglende kronasje. Usj. Siden jeg altså lagde mer eller mindre nye bekjentskaper ville det dessuten vært uhørt å bomme.

Nå sitter jeg her å drikker altfor mye kaffe for å kompensere skuffelsen med et realt kaffesjokk;)

Skrevet

Sant nok. Men altså: i forrige uke lagde jeg mat til 10 personer, drakk drinker og champis og styr, og det var døllt.

NÅ var det hyggelig, men jeg måtte altså tasse grunnet manglende kronasje. Usj. Siden jeg altså lagde mer eller mindre nye bekjentskaper ville det dessuten vært uhørt å bomme.

Nå sitter jeg her å drikker altfor mye kaffe for å kompensere skuffelsen med et realt kaffesjokk;)

Vi som ikke har så behov for alkohol for å ha det gøy, ville nytt selskapet og nye bekjentskaper, og drukket isvann med en skive sitron. Billig og mye morsommere enn å sitte hjemme med en kaffekopp.

laguna1365380434
Skrevet

Vi som ikke har så behov for alkohol for å ha det gøy, ville nytt selskapet og nye bekjentskaper, og drukket isvann med en skive sitron. Billig og mye morsommere enn å sitte hjemme med en kaffekopp.

Jeg har overhodet ikke lyst på isvann med sitron. Det er kjedelig;) Jeg stoler ikke på folk som heller vil ha isvann;)

Jeg vil ha mere øl, moro og rocknroll. Nå.

Til nød til helgen.

Skrevet

Jeg har overhodet ikke lyst på isvann med sitron. Det er kjedelig;) Jeg stoler ikke på folk som heller vil ha isvann;)

Til nød til helgen.

som jeg skulle ha sagt det selv:)

Annonse

Skrevet

Til nød til helgen.

Jeg sier ikke at jeg heller vil ha, men har jeg ikke råd, så vil jeg heller gå ut med vennene mine eller potensielle venner, enn å sitte alene og deppe...

laguna1365380434
Skrevet

som jeg skulle ha sagt det selv:)

Godt å høre at det finnes flere som føler det på samme måte;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg sier ikke at jeg heller vil ha, men har jeg ikke råd, så vil jeg heller gå ut med vennene mine eller potensielle venner, enn å sitte alene og deppe...

Nja..Min erfaring er at det blir mer shwung over potensielle vennskap om de lages beruset.

Det er rett og slett mye morsommere å drikke øl enn å la være;)

Jeg ville følt meg corny og øltørst blomstrende over en mugge isvann. Sånn er det bare.

Skrevet

Godt å høre at det finnes flere som føler det på samme måte;)

Ja kunne ikke falle meg inn å sitte å drikke vann på en pub og alle de andre koser seg med øl.

Skrevet

Du har ingen som kan legge ut for en skikkelig fest da?

Eller noen du kan snylte deg full på?

laguna1365380434
Skrevet

Du har ingen som kan legge ut for en skikkelig fest da?

Eller noen du kan snylte deg full på?

Ikke tilgjengelig akkurat nå.., men vi får se hva morgendagen kan bringe..;)

En så kjedelig hjemmedag til på rappen hæler jeg ikke.

Det som er så irriterende er at det er alltid noe i veien (som tom lommebok)når humør of festlyst er upåklagelig, og man henger med kjekke mennesker.

Og, som sagt, hvor mange kjedelige kvelder tilbragt med relativt kjedelige mennesker har ikke kostet det hvite i øya..

Skrevet

Ikke tilgjengelig akkurat nå.., men vi får se hva morgendagen kan bringe..;)

En så kjedelig hjemmedag til på rappen hæler jeg ikke.

Det som er så irriterende er at det er alltid noe i veien (som tom lommebok)når humør of festlyst er upåklagelig, og man henger med kjekke mennesker.

Og, som sagt, hvor mange kjedelige kvelder tilbragt med relativt kjedelige mennesker har ikke kostet det hvite i øya..

Du får selge noe fint du har til noen du stoler på og kjøpe tilbake når du får råd :) Har ei venninne som stadig selger et teppe til mora si når hun er blakk.

Ellers får du gå gjennom sofaen etter småpenger og pante alle flasker. :P

Han typa di har ingen grunker han da?

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Du får selge noe fint du har til noen du stoler på og kjøpe tilbake når du får råd :) Har ei venninne som stadig selger et teppe til mora si når hun er blakk.

Ellers får du gå gjennom sofaen etter småpenger og pante alle flasker. :P

Han typa di har ingen grunker han da?

Det er ikke penger i sofaen.. ;) Jeg har faktisk sett.

Typen låner ikke ut, fordi han synes formålet er slett. Hvilket jeg forøvrig skal skrive meg bak øret;)

Men det er ikke noen egentlig krise, jeg har litt cash igjen i overimorgen, og har i grunn det jeg trenger. Bortsett fra da penger til øl..;)

Gjest malun
Skrevet

Jeg føler med deg og kjenner meg igjen; Spontanfylla er alltid den morsomste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...