Gå til innhold

Hva kan man egentlig finne på?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Sent en mandagskveld, når man ikke finnes trøtt fordi man på pur trass har drukket for mye kaffe, så man ikke kan sove, i skuffelse over at man ikke har penger til å gå ut selv om man kjeder seg?

Jeg har ingen filmer eller bøker jeg ikke har vært gjennom tusen ganger, jeg har lekt med kjøleskapspoesien og klødd katten uten at det gir meg noe særlig.

Husarbeid og rydding i skap og sånn bråker.

Jeg bedriver ikke håndarbeid.

Hva skal man gjøre da?

Jeg kjeder meg som jeg ikke har gjort på år.

Typen ignorerer meg, og vil ikke spille spill med meg eller lignende, da han synes jeg er sv.slitsom.

Noen som har en kur mot å kjede seg til desperasjon?

Fortsetter under...

Gjest spill på nettet
Skrevet

logg deg på nettet og spill mange brettspill mot andre på nettet. Det finnes mange slike steder. Ett av dem er yahoo

laguna1365380434
Skrevet

logg deg på nettet og spill mange brettspill mot andre på nettet. Det finnes mange slike steder. Ett av dem er yahoo

Ja! Jeg går å spiller boggle på games! Det hadde jeg glemt. Det er god tidtrøyte!

laguna1365380434
Skrevet

Hva med å kn**le?

Typen er lite samarbeidsvillig. Han ligger på sofa og er utilsnakkelig og småsur.

Om det ikke var slik hadde det selvsagt vært et alternativ.

Pappa Bjørn
Skrevet

Ja, kult ikke sant? Jeg tryna på sofaen etter middag i dag og våknet 3 timer senere rimelig ukomfortabel etter å ha blitt for varm under ullteppet for ikke snakke om klam av 3 timer i skinnsalong. Når jeg også var så vekk at jeg våknet med en dam av sikkel ved siden av meg er det kanskje ikke så rart at jeg siter klokka 2 om natta og lurer på når natta har tenkt i inntreffe hodet mitt.

Jeg tenkte litt på alternativet til Soleil, men kjerringa sover og er vel like samarbeidsvillig som typen din. Men siden vi to er våkne og.....Nei forresten, det var kanskje en dårlig ide.*L*

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...