Gjest morten 37 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Logg ut Min profil Svar til meg Start ny tråd Følgende innlegg ble sendt: Kjøpe muskelstimulator Hei, Jeg har fått anbefalt av lege å bruke muskelstimulator etter en ulykke. Jeg har også sikkert nytte av det for å stramme opp kroppen ;-) men det er ikke hovedgrunnen altså. Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt en slik en og hva det koster evt? Har ikke råd til å gå i sånne studioer., 0 Siter
Gjest morten 37 Skrevet 15. mars 2004 Skrevet 15. mars 2004 Ops, jeg klippet og limet litt her... ;-) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Ops, jeg klippet og limet litt her... ;-) http://www.torgboden.no/index_tb.php?cat=400 Kanskje du finner noe her? 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 wow! At en lege kunne finne på å anbefale sånt søppel........ www.menshealth.com Så bestiller du The Home Workout Bible...resten skjønner du vel.... 0 Siter
Gjest morten 37 Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 wow! At en lege kunne finne på å anbefale sånt søppel........ www.menshealth.com Så bestiller du The Home Workout Bible...resten skjønner du vel.... Dette er jo blitt anbefalt fordi jeg ikke KAN trene som normalt. Jeg går ikke inn for å slanke meg altså, eller i utg.pkt for å stramme opp kroppen. Jeg trenger å få musklene til å funke igjen jeg, pga mc-ulykke nylig er jeg helt svekket dessverre. Bruker i dag rullestol men må trene opp bena igjen. Så det er nok ikke så enkelt som du tror ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Dette er jo blitt anbefalt fordi jeg ikke KAN trene som normalt. Jeg går ikke inn for å slanke meg altså, eller i utg.pkt for å stramme opp kroppen. Jeg trenger å få musklene til å funke igjen jeg, pga mc-ulykke nylig er jeg helt svekket dessverre. Bruker i dag rullestol men må trene opp bena igjen. Så det er nok ikke så enkelt som du tror ;-) Da må du kjøpe en gjennom fysioen din. Men så det er sagt er det dritvondt. Du må nemlig sette den på full guffe for å ha noe hjelp ut av den. Jeg hoppa en halv meter oppi lufta og skrek. Den er bare for folk som er uten sensibilitet så hvis du har det kan du glemme det. 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Dette er jo blitt anbefalt fordi jeg ikke KAN trene som normalt. Jeg går ikke inn for å slanke meg altså, eller i utg.pkt for å stramme opp kroppen. Jeg trenger å få musklene til å funke igjen jeg, pga mc-ulykke nylig er jeg helt svekket dessverre. Bruker i dag rullestol men må trene opp bena igjen. Så det er nok ikke så enkelt som du tror ;-) oi, my bad. Har alltid trodd at sånne muskelstimulatorer bare er juks, men det gjelder vel helst for folk som vil prøve å slippe litt billig unna....det gjelder jo selvsagt ikke deg. Får håpe den fungerer for deg hvertfall!:-) mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.