Gjest fartilfem Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Har en rett på noen penger i ventetiden og behandlingstiden av uføresøknad?Hva har en rett på egentlig? Takkn.f.svar! 0 Siter
Gjest Litt forskjellig Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Jeg gikk på rehab.pengenr og disse ble automatisk forlenget fram til søknaden var behandlet. Men jeg søkte ifjor, nå er det nye regler på mye. Det kommer også an på om du hadde noen ytelser da du søkte, tror jeg. Får du ikke noe i ventetiden, får du etterbetalt for disse månedene hvis du får innvilget ufør. I mellomtiden må en da gå på sosialkontoret. Det du får der blir vel da trukket fra etterutbetalingen, såvidt jeg har forstått. 0 Siter
Sykemeldt husmor Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Jeg gikk på rehab.pengenr og disse ble automatisk forlenget fram til søknaden var behandlet. Men jeg søkte ifjor, nå er det nye regler på mye. Det kommer også an på om du hadde noen ytelser da du søkte, tror jeg. Får du ikke noe i ventetiden, får du etterbetalt for disse månedene hvis du får innvilget ufør. I mellomtiden må en da gå på sosialkontoret. Det du får der blir vel da trukket fra etterutbetalingen, såvidt jeg har forstått. vi har fått en del sosialstøtte de siste månedene. Nå får jeg etterbetalt rehab.penger for 4 mnd + at jeg får penger for mars. Sosialkontoret skal ha hele etterbetalingsbeløpet. Skitt au sier jeg, 30.000 hadde vært morro å få, men regler er regler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.