Gjest takk for svar!! Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 ..og får arbeidsledighetstrygd for "resten av tida"? Har hørt at en fremdeles kan få en del trygd hvis en jobber under 50%. Men lurer på hvor mye, og om det er stor forskjell alt i alt på det og en heltidsjobb.. Noen som har erfaringer? Fungere det greit økonomisk å jobbe deltid? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 jobber du mer enn 22 timer i uka mister du stønaden for denne uken,vet jeg.Vanskelige regler for dette så jeg tør ikke si mer. 0 Siter
Mistera Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Bedre at du drar rett til Aetat og får svarene der... da det kan variere... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Jeg jobber 50 % nå, og har ikke rett på noen ting. Ville ha fått mer utbetalt hvis jeg hadde vært helt arbeidsledig, men trivselen ville vært dårligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.