Gå til innhold

Inni er vi like, men det er utenpå…

Anbefalte innlegg

Skrevet

…sang Per Asplin…eller no sånt.

Transportarbeiderforbundet truer med streik hvis ikke de fagorganiserte får høyere lønn enn de uorganiserte, fordi – hold deg fast: de anser organiserte som mer nyttige enn uorganiserte! (sic)

Jeg synes dette lukter av AKP m/l og sytti-tallets meningsterror i fagforeninger og organsiasjoner. Disse idiotene som strebet etter det klasseløse samfunn vil nå altså differensiere folk etter partiboka og fagforeningsboka. Og jeg som trodde Stalin døde i 1953!

Kan dette være smitteeffekten fra LO, mon tro? Som kjent ledes jo denne organisasjonen av en anarkist, stalinist og jødehater, som på mange måter skiller seg klart fra tidligere ledere av den mer sedate typen.

Jo da, nå ser vi sosialisthodene reise seg; noen næringslivstopper og næringslivsvinnere har jo formastet seg til å ta ut dette forferdelige «utbyttet», et ord som smaker som møkk i munnen på en sosialist, og da kommer misunnelsens grønne farge frem.

Og siden Ola og Kari kan la seg lede til havs i en sytråd, så er det ingen sak å innbille dem at nå er tiden inne til å stikke kjepper i hjulene – igjen! Så stå på, LO m/underbruk, paralysér Norge igjen, se bort fra at renta er lavere enn noensinne, krona på et akseptabelt nivå og norsk økonomi synes å stabilisere seg. En streik nå er akkurat hva vi «trenger», så kan marxistene komme enda et skritt nærmere den «krisa» de trenger for å realisere sine våte drømmer og visjoner om kaos og kupp.

Organisert idioti? Nei takk!

Skrevet

Huff... kan ikke du hjelpe meg med kommunal organisering oppgava mi;)?

Det virker som du har litt peil da!

Og hva vet du om kommunesammenslåing???

*er på fisketur, da jeg har stagnert i teksten*

Skrevet

Huff... kan ikke du hjelpe meg med kommunal organisering oppgava mi;)?

Det virker som du har litt peil da!

Og hva vet du om kommunesammenslåing???

*er på fisketur, da jeg har stagnert i teksten*

Jeg er ikke helt sikker på om jeg er den rette å spørre om hjelp til slike oppgaver. Men skulle det komme igang en debatt rundt disse problemene, så er det jo bare å følge med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...