Gå til innhold

multicom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser grei nok ut, om du har bruk for sånt ekstragreier som skriver og scanner og webcam og slikt. Hvis du skal bruke PCen til de nyeste kraftigste spillene vil du antakelig ha et bedre skjermkort, men det som står i maskinen er helt ok. At DVD-brenner er inkludert er et pluss.

Såvidt jeg kan se er ikke operativsystem inkludert i prisen, så det må du kjøpe i tillegg.

Gjest buddy
Skrevet

Ser grei nok ut, om du har bruk for sånt ekstragreier som skriver og scanner og webcam og slikt. Hvis du skal bruke PCen til de nyeste kraftigste spillene vil du antakelig ha et bedre skjermkort, men det som står i maskinen er helt ok. At DVD-brenner er inkludert er et pluss.

Såvidt jeg kan se er ikke operativsystem inkludert i prisen, så det må du kjøpe i tillegg.

Jeg har tenkt å be om ekstra minne oppgradert til 1GB, større skjerm(19 tommer) og med win xp home. Men jeg skal ikke ha skriver, scanner og webcam, det vil komme på kr.9740.

Spiller lite spill, men vil gjerne at den skal tåle litt. Bør jeg heller se etter en annen PC da?

Skrevet

Jeg har tenkt å be om ekstra minne oppgradert til 1GB, større skjerm(19 tommer) og med win xp home. Men jeg skal ikke ha skriver, scanner og webcam, det vil komme på kr.9740.

Spiller lite spill, men vil gjerne at den skal tåle litt. Bør jeg heller se etter en annen PC da?

Om du ikke spiller så mye eller driver tung videoredigering er denne maskinen mer enn god nok for flere år framover.

Gjest buddy
Skrevet

Om du ikke spiller så mye eller driver tung videoredigering er denne maskinen mer enn god nok for flere år framover.

Tusen takk for hjelpen.

Litt videoredigering kan det bli..Hm. Er det andre som selger gode PC-er som du vil anbefale?

Skrevet

Tusen takk for hjelpen.

Litt videoredigering kan det bli..Hm. Er det andre som selger gode PC-er som du vil anbefale?

Med en liten oppgradering av skjermkortet burde maskinen duge fint til videoredigering også.

komplett.no og dell.no er verdt å ta en titt på for å sammenligne.

Gjest buddy
Skrevet

Med en liten oppgradering av skjermkortet burde maskinen duge fint til videoredigering også.

komplett.no og dell.no er verdt å ta en titt på for å sammenligne.

Tusen takk for hjelpen. Det setter jeg pris på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...