Gjest buddy Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 http://www.multicom.no/index.htm Har noen erfaring med å handle herifra? Ser den multimedia PC de har der ut som en god PC? Vurderer kjøpe den, men er ikke så veldig inne på det tekniske. 0 Siter
citoyen Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Ser grei nok ut, om du har bruk for sånt ekstragreier som skriver og scanner og webcam og slikt. Hvis du skal bruke PCen til de nyeste kraftigste spillene vil du antakelig ha et bedre skjermkort, men det som står i maskinen er helt ok. At DVD-brenner er inkludert er et pluss. Såvidt jeg kan se er ikke operativsystem inkludert i prisen, så det må du kjøpe i tillegg. 0 Siter
Gjest buddy Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Ser grei nok ut, om du har bruk for sånt ekstragreier som skriver og scanner og webcam og slikt. Hvis du skal bruke PCen til de nyeste kraftigste spillene vil du antakelig ha et bedre skjermkort, men det som står i maskinen er helt ok. At DVD-brenner er inkludert er et pluss. Såvidt jeg kan se er ikke operativsystem inkludert i prisen, så det må du kjøpe i tillegg. Jeg har tenkt å be om ekstra minne oppgradert til 1GB, større skjerm(19 tommer) og med win xp home. Men jeg skal ikke ha skriver, scanner og webcam, det vil komme på kr.9740. Spiller lite spill, men vil gjerne at den skal tåle litt. Bør jeg heller se etter en annen PC da? 0 Siter
citoyen Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Jeg har tenkt å be om ekstra minne oppgradert til 1GB, større skjerm(19 tommer) og med win xp home. Men jeg skal ikke ha skriver, scanner og webcam, det vil komme på kr.9740. Spiller lite spill, men vil gjerne at den skal tåle litt. Bør jeg heller se etter en annen PC da? Om du ikke spiller så mye eller driver tung videoredigering er denne maskinen mer enn god nok for flere år framover. 0 Siter
Gjest buddy Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Om du ikke spiller så mye eller driver tung videoredigering er denne maskinen mer enn god nok for flere år framover. Tusen takk for hjelpen. Litt videoredigering kan det bli..Hm. Er det andre som selger gode PC-er som du vil anbefale? 0 Siter
citoyen Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Tusen takk for hjelpen. Litt videoredigering kan det bli..Hm. Er det andre som selger gode PC-er som du vil anbefale? Med en liten oppgradering av skjermkortet burde maskinen duge fint til videoredigering også. komplett.no og dell.no er verdt å ta en titt på for å sammenligne. 0 Siter
Gjest buddy Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Med en liten oppgradering av skjermkortet burde maskinen duge fint til videoredigering også. komplett.no og dell.no er verdt å ta en titt på for å sammenligne. Tusen takk for hjelpen. Det setter jeg pris på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.