Gå til innhold

Har du sjekket innholdet i DIN deodorant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg har sjekket mine to deodoranter, - og de på butikken. Problemet er at alle inneholder både aluminium og parabener (eller et av de).

Gjest Naturbarn
Skrevet

Ja, jeg har sjekket mine to deodoranter, - og de på butikken. Problemet er at alle inneholder både aluminium og parabener (eller et av de).

Det er aluminium chlorhydrat som forhidrer at du svetter som er "synderen".

Du får kjøpt deodorant på helsekost, såkalt saltkrystall(billig alternativ) eller annen type.

Jeg lurer jo litt på hvorfor bare kvinner får brystkreft? Eller har noen hørt om menn som får det?

Det er jo stort sett bare kvinner som barberer seg under armene,men vi har vel flest forandringer i brystene i løpet av livet, ifbm pubertet og svangerskap. Dessuten består kvinners bryst av en god del fettvev,og det er i fettvev at slagstoffer samler seg.

De fleste menn har bare muskler på brystet og såvidt jeg vet samles ingen slagstoffer i muskler...?

Skrevet

Fikk plutselig en strøm av slike advarsler via mail, -forferdelig irriterende. "Forskningsresultat" som publiseres via e-post har jeg vanskelig for å ta alvorlig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...