vilde Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Datteren min vil så gjerne prøve trynevrenger'n på sol.no, men vi får ikke frem bildene. Blir bare en rute med en liten firkant med rødt kryss øverst i hjørnet. Hva kan årsaken være? Må jeg installere et program eller noe? Kan noen hjelpe? http://www.sol.no/barn_og_ung/cgi-bin/vis.cgi?side=morph 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Må laste ned virtuell maskin for java.Må da være pålogget som administrator sto det her. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 17. mars 2004 Skrevet 17. mars 2004 Den må kunne åpne java applikasjoner. Jeg gikk inn nå å forsøkte uten problem. Er det lenge siden du oppdaterte systemet ditt? Det skal bare være å laste inn en modul, men hvilken og hvordan er jeg ikke sikker på. Send en melding til Overlege.Dr.Chat.GratusSupport. Citoyen i meldingsforum så får du nok riktig svar ganske fort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.