Gå til innhold

Kattedrap blir til kunst!!!


Gjest TIGA

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 200
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    77

  • Dorthe

    18

  • Scholar

    9

  • Kizza1365380506

    6

Mest aktive i denne tråden

Gud hjelpe oss om det finnes mange sånne kunstnere.

Mvh

har vel ikke noe å si hvor mangen slike det er, det er syk kunst, enkelt og greit. Hvis det er hadde bare vært en barnemorder som drepte og slaktet 4 barn og laget kunst av dem, ville det jo ha vært en syk person som gjorde det selv om det aldri skjedde igjen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel ikke noe å si hvor mangen slike det er, det er syk kunst, enkelt og greit. Hvis det er hadde bare vært en barnemorder som drepte og slaktet 4 barn og laget kunst av dem, ville det jo ha vært en syk person som gjorde det selv om det aldri skjedde igjen???

Katter blir avlivet hele tiden - hver eneste dag. Det er ikke noen grunn til å bli hysterisk.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

har vel ikke noe å si hvor mangen slike det er, det er syk kunst, enkelt og greit. Hvis det er hadde bare vært en barnemorder som drepte og slaktet 4 barn og laget kunst av dem, ville det jo ha vært en syk person som gjorde det selv om det aldri skjedde igjen???

Klart det ikke har noen betydning men nå er det skjedd og la henne slippe uten tiltale er jo helt sinnsykt synes nå jeg da. Hvilke signaler gir ikke det andre mennesker.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke katten led noe mer fordi om den ble utstilt etter at den var død...

Med vennlig hilsen

Så du synes det var vakker?

Hva er kunst med et hodet av en katt? Jeg synes det er ekkelt. Og dessuten så slo hun katten med en kjepp, det er dyreplageri, katten ble ikke drept på noen human måte for å være med på dette såkalte kunstverket. Hva om jeg slo ihjel en mann med kjepp og stilte ut hodet av ham, ville du ha kalt det kunst??? Dyr har like mye rett til et liv som et menneske, i det minste human måte å dø på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katter blir avlivet hele tiden - hver eneste dag. Det er ikke noen grunn til å bli hysterisk.

Med vennlig hilsen

Jeg hadde ikke hatt noe imot at de feks avlivet en løskatt på en human måte, men å slå en katt ihjel med kjepp er ikke humant, ville du ha dødd av at noen slo deg ihjel med et balltre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du synes det var vakker?

Hva er kunst med et hodet av en katt? Jeg synes det er ekkelt. Og dessuten så slo hun katten med en kjepp, det er dyreplageri, katten ble ikke drept på noen human måte for å være med på dette såkalte kunstverket. Hva om jeg slo ihjel en mann med kjepp og stilte ut hodet av ham, ville du ha kalt det kunst??? Dyr har like mye rett til et liv som et menneske, i det minste human måte å dø på.

Dyr har ikke samme rett til liv som mennesker. Hvis det var sant, ville vi ikke spist kyr, svin, lam, osv.

Man kan avlive en katt momentant med en hammer/kjepp/sten. Uten noe plageri.

Hvorvidt du eller jeg synes kunsten er "vakker" er irrelevant. Man forbyr ikke alt som ikke er vakkert.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det ikke har noen betydning men nå er det skjedd og la henne slippe uten tiltale er jo helt sinnsykt synes nå jeg da. Hvilke signaler gir ikke det andre mennesker.

Mvh

Hva skal hun tiltales for?

Det er faktisk ikke forbudt å drepe en katt, så lenge det gjøres humant.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke hatt noe imot at de feks avlivet en løskatt på en human måte, men å slå en katt ihjel med kjepp er ikke humant, ville du ha dødd av at noen slo deg ihjel med et balltre???

Nei - jeg ønsker faktisk ikke å dø, uavhengig av metode.

Og hva er forskjellen på om det var en løskatt eller ei? Er det bedre å avlive løskatter? Lider de mindre når de blir avlivet enn andre katter?

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du synes det var vakker?

Hva er kunst med et hodet av en katt? Jeg synes det er ekkelt. Og dessuten så slo hun katten med en kjepp, det er dyreplageri, katten ble ikke drept på noen human måte for å være med på dette såkalte kunstverket. Hva om jeg slo ihjel en mann med kjepp og stilte ut hodet av ham, ville du ha kalt det kunst??? Dyr har like mye rett til et liv som et menneske, i det minste human måte å dø på.

dette er rett og slett forkasteligt og setter sinnet mitt i KOK!

dette kvinnemennesket burde bli stoppet, når til og med vetrinærene har klaget på henne, og de tillater jo en del, og ser gjennom fingrene med masse!!!

Tror jeg faktisk må ta dette opp og spre det i den til flere land.... da blir det aksjoner... Dyrevernere TÅLER ikke slikt!!!

Noen som er med på underskriftskampanje når den er ferdiglaget!!! HUN SKAL STOPPES!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyr har ikke samme rett til liv som mennesker. Hvis det var sant, ville vi ikke spist kyr, svin, lam, osv.

Man kan avlive en katt momentant med en hammer/kjepp/sten. Uten noe plageri.

Hvorvidt du eller jeg synes kunsten er "vakker" er irrelevant. Man forbyr ikke alt som ikke er vakkert.

Med vennlig hilsen

Skjerp deg, det er bare vi menneskene som tror vi er de med rettigheter!!!

Feiler deg egentlig, Sør?

Hva er det som har gjort deg til den du er?

Meningene dine er til å SPY av!!!

Du burde rett og slett ikke ha rettigheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Hva skal hun tiltales for?

Det er faktisk ikke forbudt å drepe en katt, så lenge det gjøres humant.

Med vennlig hilsen

Hvordan tar du livet av en katt med en stokk. Jeg bare spør. Dersom du vet det så fortell meg.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - jeg ønsker faktisk ikke å dø, uavhengig av metode.

Og hva er forskjellen på om det var en løskatt eller ei? Er det bedre å avlive løskatter? Lider de mindre når de blir avlivet enn andre katter?

Med vennlig hilsen

Nei de lider ikke mindre, men løskatter er et stort problem fordi mangen har kanskje kattepest, andre sykdommer, og da ville døden vært bedre for dem likevel. De har ingen som tar vare på dem, de sliter kanskje med å finne mat og fryser gjennom vinteren, det blir flere kattunger av løskatter, derfor ville det kanskje være bedre for alle katter at løskattene ble avlivet ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal hun tiltales for?

Det er faktisk ikke forbudt å drepe en katt, så lenge det gjøres humant.

Med vennlig hilsen

Neivel, det er ikke bare en katt det er prat om, det sto at hun hadde stilt ut DYRENE som hun hadde drept!!!

Du syntes sikkert at det er fint at mennesker tjener penger på mishandling....

Men så har du også et veldig trangsyn og er en kverrulant uten sidestykke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er rett og slett forkasteligt og setter sinnet mitt i KOK!

dette kvinnemennesket burde bli stoppet, når til og med vetrinærene har klaget på henne, og de tillater jo en del, og ser gjennom fingrene med masse!!!

Tror jeg faktisk må ta dette opp og spre det i den til flere land.... da blir det aksjoner... Dyrevernere TÅLER ikke slikt!!!

Noen som er med på underskriftskampanje når den er ferdiglaget!!! HUN SKAL STOPPES!!!

Hun kan jo bare prøve å komme til Norge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan jo bare prøve å komme til Norge!!!!

Da lover jeg aksjon!!!

Er ikke første gang jeg blir arrestert for dyrenes rettigheter...

Noen kjemper for muslimene, andre kjemper for Dyras rettigheter, jeg mener dyra har rettigheter på samme måte som mennesker... men så er ikkje jeg som sør som setter seg selv i høysetet over alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lover jeg aksjon!!!

Er ikke første gang jeg blir arrestert for dyrenes rettigheter...

Noen kjemper for muslimene, andre kjemper for Dyras rettigheter, jeg mener dyra har rettigheter på samme måte som mennesker... men så er ikkje jeg som sør som setter seg selv i høysetet over alle

ja ikke sant, noen må jo snakke for dyrene også, de kan tross alt ikke snakke våres språk! Jeg forstår bare ikke at mennesker kan være så egoistiske å si at dyr ikke har like mye rett til liv som mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg, det er bare vi menneskene som tror vi er de med rettigheter!!!

Feiler deg egentlig, Sør?

Hva er det som har gjort deg til den du er?

Meningene dine er til å SPY av!!!

Du burde rett og slett ikke ha rettigheter

Fint hvis du kan komme med argumenter, istedet for sure oppstøt.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...