Gå til innhold

Stygge damer------............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og så har du alle de damene om jobber i parfymeri. Som er 45 og prøver fortvilt å late som de er 25, med så mye solarium at huden ser ut som pergament, lange røde plastnegler og så mye sminke at det renner ned i rynkene ved øynene. Hår som egentlig har blitt grått for ti år siden, og som de bleiker øverst og farger svart underst. For å være "in". Overlesset med juggel så de ser ut som dårlig pønta juletrær, og stinkende av sine egne altfor dyre dårlige parfymer. Mens de prøver å overtale deg til å kjøpe noe kitt som koster skjorta, bare fordi det har navnet fra en eller annen jævla homo italiener.

hehe...

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

15

• Dorthe

10

• laguna1365380434

10

• guerlain1365380663

7

Gjest strandhai
Skrevet

"Hvorfor er det slik at stygge ,overvektige damer så uhøflige i forhold til de mere vellykkede damene?"

Jeg skjønner poenget ditt, men det der kan du vel ikke si var særlig velformulert? Vi er alle født med forskjellig utseende. Greit nok at det finnes produkter man kan bruke, men jeg skjønner ikke at det går an å generalisere på den måten du gjorde.

Gjest tjatjatja
Skrevet

Fordi de er misunnelige vel og vet at det er masse jobb hvis de skal se likedan ut.

Er det noen som misunner de oversminkede damene du ofte finner i parfyrmeriene?

Skrevet

"Hvorfor er det slik at stygge ,overvektige damer så uhøflige i forhold til de mere vellykkede damene?"

Jeg skjønner poenget ditt, men det der kan du vel ikke si var særlig velformulert? Vi er alle født med forskjellig utseende. Greit nok at det finnes produkter man kan bruke, men jeg skjønner ikke at det går an å generalisere på den måten du gjorde.

Jeg er litt imponert over at du gadd å ta innlegget på alvor :-)

Gjest strandhai
Skrevet

Jeg er litt imponert over at du gadd å ta innlegget på alvor :-)

Det er jeg også. Jeg blir så lett provosert av enkelte innlegg her. Lurer på om anger-management kan være noe for meg...^_^

Men tenk om hun faktisk var seriøs da! Sånne holdninger er jo helt grusomme.

Skrevet

Det er jo mulig at de merker din holdning ovenfor dem. Du behøver ikke si så mye vet du. Kroppspråket ditt sier kanskje vel så mye.

Skrevet

Og så har du alle de damene om jobber i parfymeri. Som er 45 og prøver fortvilt å late som de er 25, med så mye solarium at huden ser ut som pergament, lange røde plastnegler og så mye sminke at det renner ned i rynkene ved øynene. Hår som egentlig har blitt grått for ti år siden, og som de bleiker øverst og farger svart underst. For å være "in". Overlesset med juggel så de ser ut som dårlig pønta juletrær, og stinkende av sine egne altfor dyre dårlige parfymer. Mens de prøver å overtale deg til å kjøpe noe kitt som koster skjorta, bare fordi det har navnet fra en eller annen jævla homo italiener.

*klapper for deg, (men veldig lavt)*

Skrevet

Er ikke sur bak disken,er faktisk veldig smilenede og høfelig og deler gladelig ut både prøver og gode råd..Men i 99 prosent av tilfelle der en kunde er sur og uhøffelig så er dama overvektig og lite pen...eller bare overvektig..hvor er det blitt av alle de glade overveltige menneskene som vandret rundt oss før..ja til Eli Rygg i portveien 2.............ærk

De glade overvektige blir kverka hver gang de åpner ei avis, eller ser en reklame og forside av Allers der Fedom Lindberg gliser mot dem med tenna fulle av spinat.... Går ikke ann å være glad og overvektig nå Høybråten går ut å skal slanke Norge vet du...

kanskje de kan få igjen litt smil i livet hvis de ble møtt av folk som smilte til dem, og svarte skikkelig når de lurte på noe???

*Jeg bare lurer*

Skrevet

Fordi de får så mye skjult dritt fra folk som deg vel.

mariaflyfly
Skrevet

*Flirer*

Skrevet

Kanskje fordi foreldre er mer redde enn før - muligens med god grunn...?

Men det går an å ta ungen på armen.

Her på Grünerløkka er de fleste butikkene så små at man har full oversikt over utgangen.

I de store matbutikkene kan man sette ungen igjen ved kassa f.eks. Folk lar jo ungene stå igjen utenfor hvis det ikke er mulig å ta dem med inn.

Skrevet

Er det noen som misunner de oversminkede damene du ofte finner i parfyrmeriene?

Tja, jeg vet ikke. Det er ikke akkurat min stil da, selv om jeg sminker meg noen ganger.

Skrevet

Det hadde jo vært det eneste fornuftige.. Jeg har hatt opp til 8 vogner i butikken på engang, der ingen viker, og ingen ser ut til å, i sine villeste fantasier, tro de er veien for noen. Eller at småjævlene kan være til sjenanse for andre kunder.

Ikke gidder de å stramme opp når ungene ødelegger ting eller griser rundt med klissfingre og brus og sånn heller.

Jeg mener det, som gruppe er de belastet!;-)

Inne hos deg? Men der er det jo full oversikt på utsiden. Plass til ørten vogner langs vinduet. Og trangt inne.

Skrevet

Det er jo mulig at de merker din holdning ovenfor dem. Du behøver ikke si så mye vet du. Kroppspråket ditt sier kanskje vel så mye.

Ja, enig.

Gjest Meget mulig.
Skrevet

Stå bak en disk og selger dårlige parfymer.

Hmm, kanskje kundene dine er litt mer vellykket en deg

Skrevet

Hm. Jeg jobber også i butikk, dog andre varer.

Både de tykke og uskjønne oppfører seg nå pent spør du meg,og skiller seg ikke nevneverdi ut, sånn opførselsmessig.

Men hva Er det med småbarnsmødre?

Er det noen gruppe som skiller seg ut som sure, vanskelige, kravstore og tjatete så er det dem.

Sniker i køen og stjæler gjør de og. Og kjører enorme barnevogner inn overalt, særlig der det ikke er plass til dem, og lar unger som har vokst ut av vognstadiet herje som barbarer.

Fakta faen.

Nå blir jeg sur asså.

Kanskje mista du en kunde her nå.

Jeg nemlig elsker sånne butikker du jobber i.

laguna1365380434
Skrevet

Nå blir jeg sur asså.

Kanskje mista du en kunde her nå.

Jeg nemlig elsker sånne butikker du jobber i.

Ikke bli det da.. Ingen regel uten untak, vet du;)

Skrevet

Hvorfor har folk sluttet å sette ungene i vogna igjen utenfor butikkene? Da de to eldste var små, var det forbudt å ta med vogna inn i butikken og de som var redde tok ungen på armen.

Dorthe, det er veldig upraktisk å gå med ungen på armen når man skal titte på bøker. Jeg liker å lese litt bak på dem også,før jeg kjøper.

Jeg er ei tynn flis, og orker ikke holde et barn i armen samtidig.

Jeg er ikke sur,men kan sikkert se litt svett og stressa ut,der jeg strever med å komme ut og inn av butikken med barnevogna, og ørten bæreposer.

Sette vogna utenfor butikken?

ALDRI.Ikke her i Oslo nei.

Skrevet

Dorthe, det er veldig upraktisk å gå med ungen på armen når man skal titte på bøker. Jeg liker å lese litt bak på dem også,før jeg kjøper.

Jeg er ei tynn flis, og orker ikke holde et barn i armen samtidig.

Jeg er ikke sur,men kan sikkert se litt svett og stressa ut,der jeg strever med å komme ut og inn av butikken med barnevogna, og ørten bæreposer.

Sette vogna utenfor butikken?

ALDRI.Ikke her i Oslo nei.

Da får du la ungen være igjen hjemme og ta turen alene. Skjønner godt at det ikke passer seg med unger i butikken laguna jobber.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...