Gå til innhold

Stygge damer------............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns du var veldig snille mot henne jeg. Men en ting kan jeg fortelle deg, utfra egen erfaring, det nytter ikke å spørre om navn. Der jeg jobber blir jeg bedt om å oppgi navnet mitt stadig vekk av misfornøyde kunder som ikke liker reglene vi har på badet. Vel, synd for dem. Vil de klage, får de sende et brev til stedets adresse.

Klart det nytter å be om navn - hvordan vet de ellers hvem jeg klager på? Det var jo tre andre berter der også.

• Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

15

• Dorthe

10

• laguna1365380434

10

• guerlain1365380663

7

Skrevet

Hadde jeg vært deg i dag, så hadde jeg slengt varene i fanget på'a og gått.

Det hadde jeg gjort, hadde det ikke vært for at vi trengte de buksene idag! :P

Skrevet

Vi klarte jo det før da.

Jeg hadde aldri klart det. Det har også litt med min fysikk å gjøre.

Skrevet

Det hadde jeg gjort, hadde det ikke vært for at vi trengte de buksene idag! :P

Neste gang du er i denne butikken, kan du røske sammen 7-8 plagg, og bare slenge dem fra deg i nærheten av kassa, med en oppgitt mine :"Jeg ombestemte meg..."

Vi må jo sørge for at de Cubusansatte har nok å fylle dagene sine med :)

Skrevet

Neste gang du er i denne butikken, kan du røske sammen 7-8 plagg, og bare slenge dem fra deg i nærheten av kassa, med en oppgitt mine :"Jeg ombestemte meg..."

Vi må jo sørge for at de Cubusansatte har nok å fylle dagene sine med :)

Hehehe - will do!

Gjest strandhai
Skrevet

Klart det nytter å be om navn - hvordan vet de ellers hvem jeg klager på? Det var jo tre andre berter der også.

Greit nok det, jeg bare sier at jeg aldri ville ha gitt ut mitt navn til en kunde som ville klage. Fornavn kunne til nød gått, men aldri etternavn.

Skrevet

Greit nok det, jeg bare sier at jeg aldri ville ha gitt ut mitt navn til en kunde som ville klage. Fornavn kunne til nød gått, men aldri etternavn.

De fleste butikker bruker faktisk navnskilt med fornavn - som kundeservice. Skulle bare mangle at man ikke skal kunne få navnet på ufordragelige førkjer hvis man blir dårlig behandlet. Man må jo vite hvem man skal klage på.

Gjest strandhai
Skrevet

De fleste butikker bruker faktisk navnskilt med fornavn - som kundeservice. Skulle bare mangle at man ikke skal kunne få navnet på ufordragelige førkjer hvis man blir dårlig behandlet. Man må jo vite hvem man skal klage på.

Joda, det er sant nok. Men det blir forskjell på en svømmehall, og en klesbutikk, syns du ikke?

Gjest Rusle
Skrevet

Hadde jeg hatt bedre tid skulle jeg spurt om navnet hennes, og navnet på sjefen. :P Tenker hun hadde fått seg en liten vekker da.

Du trenger ikke å spørre dem hva de heter. Det skulle sjefen vite. De har vel en liste over hvem som jobber når. Så en telefon til sjefen skulle holde.

Skrevet

Du trenger ikke å spørre dem hva de heter. Det skulle sjefen vite. De har vel en liste over hvem som jobber når. Så en telefon til sjefen skulle holde.

Jo, men det hadde kanskje satt en støkk i jenta hvis hun forsto at hun kom til å få en klage. *ondt glis*

Gjest natural look.
Skrevet

Kanskje forde de er lei av de nedlatende, radmagre jålebærtene som jobber på parfymerier?

Gjest malun
Skrevet

Men det går an å ta ungen på armen.

Her på Grünerløkka er de fleste butikkene så små at man har full oversikt over utgangen.

I de store matbutikkene kan man sette ungen igjen ved kassa f.eks. Folk lar jo ungene stå igjen utenfor hvis det ikke er mulig å ta dem med inn.

Da sønnen min lå i vogn, satte jeg alltid vogna utenfor butikkene/kafeene på løkka. Om han sov, lå han i vogna utenfor så lenge.

Det står jo vogner oppmasjert over alt der, risikoen er sterkt begrenset.

Det blir problematisk om alle skal insistere på å trekke en stor vogn inn i små butikker.'

Store dagligvarebutikker og denslags blir selvfølgelig noe annet - der er det jo tilrettelagt for handlevogn uansett.

Skrevet

Da sønnen min lå i vogn, satte jeg alltid vogna utenfor butikkene/kafeene på løkka. Om han sov, lå han i vogna utenfor så lenge.

Det står jo vogner oppmasjert over alt der, risikoen er sterkt begrenset.

Det blir problematisk om alle skal insistere på å trekke en stor vogn inn i små butikker.'

Store dagligvarebutikker og denslags blir selvfølgelig noe annet - der er det jo tilrettelagt for handlevogn uansett.

Jeg satte minstemann på 7 år igjen utenfor også. Tenkte aldri over at det skulle vært farlig.

Jeg synes barnevogner i småforretninger er en plage, de er i veien for meg :o)

Gjest kanebo eller guerlain, samma det
Skrevet

Hvordan i svarte huleste kan du vurdere "vellykkethet" utifra et utseende?

Og hvordan kan du være så sinnsykt kritisk til folk rundt deg npr du skal prøve å være service-minded i et parfymeri?

Og hva i svarte får deg til å tro at DU er så super-lekker bare fordi du jobber i et parfymeri?

Ærlig talt, dette var det mest dustete innlegg på lenge.

Jeg jobber selv i parfymeri, og kjenner meg ikke igjen i det du sier. Og det til tross fro at jeg jobber i et av landets største kjeder og største butikk.

Får inderlig håpe du ikke jobber i samme kjede, for du er en skam for butikken...

Skrevet

Jeg satte minstemann på 7 år igjen utenfor også. Tenkte aldri over at det skulle vært farlig.

Jeg synes barnevogner i småforretninger er en plage, de er i veien for meg :o)

Jeg går ikke inn i sånne butikker med barnevogn. Orker ikke. Da handler jeg heller alene.

Gjest halogen
Skrevet

Hm. Jeg jobber også i butikk, dog andre varer.

Både de tykke og uskjønne oppfører seg nå pent spør du meg,og skiller seg ikke nevneverdi ut, sånn opførselsmessig.

Men hva Er det med småbarnsmødre?

Er det noen gruppe som skiller seg ut som sure, vanskelige, kravstore og tjatete så er det dem.

Sniker i køen og stjæler gjør de og. Og kjører enorme barnevogner inn overalt, særlig der det ikke er plass til dem, og lar unger som har vokst ut av vognstadiet herje som barbarer.

Fakta faen.

Det JEG irriterer meg over er butikker som faen meg er så trange og jævlige at det er teknisk umulig å komme fram med en aldri så liten tvillingvogn!

Det er merkelig at de som driver butikk ikke skjønner at småbarnsmødre også er kunder, og legger igjen massevis av penger i butikkene deres.

Og nei - jeg setter aldri vogna igjen på utsiden av butikken - og ja - en tvillingvogn tar mye plass! Selv dagligvarebutikker er et problem.

serendipity
Skrevet

He he... Her klarer du nok å erte på deg noen..igjen.

Skrevet

Det JEG irriterer meg over er butikker som faen meg er så trange og jævlige at det er teknisk umulig å komme fram med en aldri så liten tvillingvogn!

Det er merkelig at de som driver butikk ikke skjønner at småbarnsmødre også er kunder, og legger igjen massevis av penger i butikkene deres.

Og nei - jeg setter aldri vogna igjen på utsiden av butikken - og ja - en tvillingvogn tar mye plass! Selv dagligvarebutikker er et problem.

"en aldri så liten tvillingvogn" var vel en liten selvmotsigelse? *S*

Skrevet

Mener du seriøst at det er vellykket å jobbe i parfymeri?

Stusselig.

Kjenner en som hadde ekstrajobb på Steen & Strøm for ørten år siden, dengangen det var én og samme butikk. Da var det "klasseskille" mellom damene som jobbet i parfymen og damene som "bare" jobbet i strømpavdelingen!

*ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...