Gjest camillo Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 noen forslag her inne? det er en hannhund...liten type, også er den hvit! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 "Biff"? ;-) Med vennlig hilsen Små hunder er "liten skinn, men store i sinn", jeg foreslår Conan. 0 Siter
Gemini Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Hva med Blanco? Det betyr "hvit" på spansk :-) Har evt. hunden et rasenavn, så kan man jo enten bruke det, eller noe som ligner? Her går det an å lete, men det er jo mye å gå gjennom om du ikke har noen formening: http://www.vasterviksbk.nu/hundnamn/hundnamn.asp 0 Siter
lephise Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Små hunder er "liten skinn, men store i sinn", jeg foreslår Conan. Klonoa eller hupov 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Petit, betyr liten.Legger du til Bianco, får du liten hvit :-) 0 Siter
Gjest kanskje, kanskje ikke Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Klonoa eller hupov Hva med Goliat :-) 0 Siter
Gjest Truls Reidar for eksempel Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Hva med et ironisk navn siden den er liten; Rambo, Storebror, osv. Selv synes jeg er tøft med menneske navn på hunder; Kjetil raymond, Hans Tommy, Gro Harald, Ole Jonny osv.. ikke altfor vanlige navn 0 Siter
Gjest miamaja Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Jeg har hatt hund som het Kåre. Nå heter kaninen til ungene Kåre den andre. 0 Siter
frosken Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 *gliiiis* Med vennlig hilsen Tenk at du leser innlegg om navn på hunder! Hmmm...kanskje du liker dyr bedre enn du vil innrømme? 0 Siter
Sør Skrevet 28. mars 2004 Skrevet 28. mars 2004 Tenk at du leser innlegg om navn på hunder! Hmmm...kanskje du liker dyr bedre enn du vil innrømme? Klokken 2 om natten leses de fleste innlegg når man har ADSL. Dessuten, Telenor har tydeligvis et problem, og DOL er et av de få norske nettstedene som man kan koble seg på nå. *bæsjer på trappen* (Håper du har pose!) ;-) Med vennlig hilsen (og god natt) 0 Siter
frosken Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Klokken 2 om natten leses de fleste innlegg når man har ADSL. Dessuten, Telenor har tydeligvis et problem, og DOL er et av de få norske nettstedene som man kan koble seg på nå. *bæsjer på trappen* (Håper du har pose!) ;-) Med vennlig hilsen (og god natt) Alltid pose! Enig i at det meste leses på dette tidspunktet... visste ikke at det var så sent:-) 0 Siter
Zarine Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Er den fluffy, så kan du kalle den Dott, eller Cotton. Dot Cotton, hehehehe... (Nei, eg ser ikkje på EastEnders.) Sjefen? Mini? Kipper? Vovven? Alexander den Store? Saurus? Toby? Marius? El Gran Líder? Snøball? Boffe? Donald? Nei det er ikkje så lett 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 tre av mine venner er hannhunder. De heter: Kim Tengel Hugo 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.