Gå til innhold

Navn til hund!

Anbefalte innlegg

Gjest kjerringa mot strømmen
Skrevet

Jeg synes nicket ditt passer fint til hunden; Camillo, ellers så hadde jeg en liten hanhund da jeg vokst opp som het Tino og det var et flott navn synes jeg.

Skrevet

Ser Tino er nevnt under her. Da jeg var liten hadde vi en hund som het Tinko, en kul kongepuddel.

Gjest MissSaigon
Skrevet

Høres ut som "Flink" det der! Men det forutsetter at det er en gneldrebikkje :-)

"Flink" var en gårdshund i nærheten der jeg vokste opp. Han var en liten hvit hund, som alltid gjødde når vi ungene løp forbi. Men egentlig var han bare kosete og prøvde å si at vi skulle komme bort å klø litt på ham.... Men som barn er det jo ikke så lett å forstå hundespråket...

Gjest camillo
Skrevet

Hva med Goliat :-)

Hey alle sammen.....

tusen takk for mange fine forslag!

har litt og velge i nå ;-)

Gjest nysgjerrig som få
Skrevet

Hey alle sammen.....

tusen takk for mange fine forslag!

har litt og velge i nå ;-)

Si ifra hva det ble da!

Bente831365380491
Skrevet

Storm!!! Det heter vår hund, og han lever virkelig opp til navnet sitt!!!!

Gjest plutti
Skrevet

Conrad?

Zanto/Santo

Lasse

Kongo

Lykke til med valget

Skrevet

Knurre

Boffe

Glefse

Det er dessverre navn jeg forbinder med småbikkjer.

Gjest gomle
Skrevet

Jeg liker Felix godt! Og så har noen venner av meg en katt som heter Lobin, og det er også litt stilig.

Gjest camillo
Skrevet

Si ifra hva det ble da!

hei "nyskjerrig som få"

Det ble Dino, som betyr "stor gutt" :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...