Gå til innhold

Pus, pus - kattfan!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å ta mannen på alvor. Noen bør sikre pengene han forvalter.

Skrevet

Jeg kan forstå han. Celine ER en nydelig liten figur! (Hun er også mye mer) Men hvis jeg var næringslivsleder, over 60 år og har nok vett i skallen, så hadde jeg holdt kjeft.

Skrevet

Jeg kan forstå han. Celine ER en nydelig liten figur! (Hun er også mye mer) Men hvis jeg var næringslivsleder, over 60 år og har nok vett i skallen, så hadde jeg holdt kjeft.

Svært lite å henge seg opp i, og det virket da som om Celina ikke gadd å bry seg om det (utifra artikkelen), så hvorfor skal da andre gjøre det.

Gjest erwin
Skrevet

Vanskelig å ta mannen på alvor. Noen bør sikre pengene han forvalter.

Så menn som syns enkelte damer er flotte, bør ikke forvalte penger....???

Skrevet

Så menn som syns enkelte damer er flotte, bør ikke forvalte penger....???

Hva slags åndssvak kommentar er det?

Gjest erwin
Skrevet

Hva slags åndssvak kommentar er det?

Når du påstår at noen bør overta forvaltningen av Gambak's pengebinge pga av denne uttalelsen, så må du regne med å få litt motbør.

Det er svært menneskelig, men akk så talentløst, å karakterisere de som treffer med en riktig kommentar, for åndsvake.

Skrevet

Når du påstår at noen bør overta forvaltningen av Gambak's pengebinge pga av denne uttalelsen, så må du regne med å få litt motbør.

Det er svært menneskelig, men akk så talentløst, å karakterisere de som treffer med en riktig kommentar, for åndsvake.

Alle ser vel at C Midelfart er pen?

Men at en sjef i et rimelig innflytelsesrikt firma / fond greier å klemme ut av seg en slik melding under en forelesning ved BI, hehe... vel, da er åndssvak helt klart innertier.

skorpionfisken
Skrevet

Jeg er helt enig med gubben jeg. Og jeg er kvinne. Hun er en skjønn skapning.

Tenk å få alt!

En ting er å arve seg søkkrik. En annen ting er at hun har vett til å kunne forvalte dette, utvikle det og få pengene til å yngle. Hun har et fantastisk forretningstalent, det burde gubben kommentert.

På toppen av det hele er hun en av kongerikets vakreste kvinner.

Sukk mitt hjerte....(misunnelsen lyser av meg, ikke sant...)

Jaja, ikke arver jeg millioner, og ikke er jeg vakker, men jeg er da smart jeg også - og jeg har ikke problemer med kjærligheten.

Gjest Terakotta
Skrevet

paptetisk å stå sånn og si at han syns hun er pen og sånn,. + at det må være vanskelig for en så ung jente og bla, bla , bla. Hun står vel for fan der fordi hun er i stand til det. helvetes mannfolk - og NEI - du skal ikke på kvinnfolkjakt!

:-)

Skrevet

Alle ser vel at C Midelfart er pen?

Men at en sjef i et rimelig innflytelsesrikt firma / fond greier å klemme ut av seg en slik melding under en forelesning ved BI, hehe... vel, da er åndssvak helt klart innertier.

Men det har overhodet ingen direkte sammenheng med hvordan han forvalter penger.

"........................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...