Gjest huskjøper Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Hei! Driver å titter litt rundt i Oslo på leiligheter, og har sett på noen leiligheter som går over flere plan (to til tre plan). Er det noen som har noen erfaringer å dele? Ser jo det litt upraktiske med å ha spisestue og kjøkken på to forskjellige plan feks.. Men det er jo også litt uvanlig og stilig da! :-) 0 Siter
laban Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Flere plan er greit hvis romfordelingen på planene er slik du synes er riktig og logisk. Dette siste er nok en smaksak. Vi har stue og kjøkken på samme plan, og bad og soverom på samme. Det synes jeg fungerer bra. Men halvparten av rekkehusene på feltet har en annen løsning, og det bor da folk der også. Hvis det er snakk om tre plan er det en stor fordel om leiligheten har mer enn ett toalett, f.eks. både øverst og nederst. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Har du vært på Waldemars have og tittet? De leiligheten ser så fine ut og ikke er de så dyre heller. Nå hadde jeg synes det var innmari upraktisk med leilighet over flere plan. Og synes i grunnen at det er idioti og kjøpe i flere etasjer i tilfelle rottefelle ) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Vi ha leilighet over 2 plan + kjeller og kjellerstue. Det er kjekt, men rominndeling er da veldig viktig. Tenk også på hvor mange kvm som går bort i trapper. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Man får kjøpte svære serveringsbrett og satse på gode leggmuskler! 0 Siter
Gjest Mrs Meg Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Vi hadde stue nede og kjøkken oppe. To soverom oppe, så alle lå der. Bad nede. Forferdelig upraktisk og ville aldri hatt det igjen. Hadde enda stue og kjøkken vært på samme plan hadde det enda gått an. Tenkte som deg at det var stilig og uvanlig, men ikke når man skal bo slik, nei! Er glad vi flyttet til hus med alt på ett plan! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.