fresja Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Naboer og kolleger fikk selvangivelsen i går. Bør jeg etterlyse min snart? 0 Siter
Florence Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Ikke hvis du bor i Oslo, Akershus + diverse østlandskommuner ettersom selvangivelsen ikke sendes ut før etter påske her/der. 0 Siter
fresja Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Skrevet 30. mars 2004 Ikke hvis du bor i Oslo, Akershus + diverse østlandskommuner ettersom selvangivelsen ikke sendes ut før etter påske her/der. De jeg deler postkassestativ med fikk selvangivelse i går. 0 Siter
Erik, Vestfold Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 De jeg deler postkassestativ med fikk selvangivelse i går. Hvis den ikke har kommet innen den 7.april, så kan du kontakte ditt lokale ligningsktr. 0 Siter
willow Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Hvis den ikke har kommet innen den 7.april, så kan du kontakte ditt lokale ligningsktr. jeg har heller ikke fått min. alle i oppgangen har fått sin. typisk.... dette er ikke første gangen. why me? - trøndelag- 0 Siter
fresja Skrevet 4. april 2004 Forfatter Skrevet 4. april 2004 jeg har heller ikke fått min. alle i oppgangen har fått sin. typisk.... dette er ikke første gangen. why me? - trøndelag- Har fått min nå... Du må snart etterlyse den. 0 Siter
willow Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Har fått min nå... Du må snart etterlyse den. uff. ...... får vel ringe på mandag eller tirsdag. jeg har en ganske enkel selvangivelse heldigvis. bare å levere over nett. ingenting komplisert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.