Gå til innhold

Mitt forslag til Mel Gibson

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bytt ut Jesus med Muhammed, og lag en liknende film. Jeg garanterer at du vil ha en Fatwah á la Salman Rushdie over hue ditt før du rekker å si «terrorist».

Selv sosialistbiskopen fra Furre-nettverket, Gunnar Stålset, som ellers betrakter alt med marxismens stive blikk, har gått ut og advart mot denne filmen.

Hvis jeg føler meg fornærmet på min religions vegne, har jeg rett til å drepe Mel Gibson da, tro?

Skrevet

Er ikke filmen slik Mel Gibsen oppfatter Jesu siste timer da? Folks oppfatning er forskjellig.

Pappa Bjørn
Skrevet

Er ikke filmen slik Mel Gibsen oppfatter Jesu siste timer da? Folks oppfatning er forskjellig.

Jo, det stemmer sikkert, men en milliard muslimer ville nok være rimelig uenige med deg.

Skrevet

Jo, det stemmer sikkert, men en milliard muslimer ville nok være rimelig uenige med deg.

Men muslimene er nok happy nå når jødene blir satt i så dårlig lys. Ja, jeg har ikke sett filmen enda så jeg vet ikke hvordan den er.

Gjest pasa21
Skrevet

Nå må du slutte...........

Må du lage så stor baluba av alt???????

Har sett filmen og syns den var genial....

Det er jo ingen hemmelighet at Jesus ble korsfestet av jøder, eller`??????

Hendelsene rundt det kan man selvsagt diskutere.

Hver gang jødene blir satt i dårlig lys kommer du ut og angriper muslimene.Hva er det du egentlig har imot muslimer??

Gjest pasa21
Skrevet

Men muslimene er nok happy nå når jødene blir satt i så dårlig lys. Ja, jeg har ikke sett filmen enda så jeg vet ikke hvordan den er.

Hvorfor skal de være happy da???

Skrevet

Det er bare å ringe IAF så slenger de en Hellfire i retning Gibson.

Jeg fatter ikke at dere gidder å se denne filmen. Alle vet jo hvordan den ender.

Gjest Terakotta
Skrevet

Jeg fatter ikke at dere gidder å se denne filmen. Alle vet jo hvordan den ender.

Som min kollega's gamle mor svarte da han spurte åssen filmen hadde vært:

"jo, døm tok hverandre i enden" - sa hun glad! :)

hehe

Gjest Terakotta
Skrevet

hva tror du?

Skrevet

Nå må du slutte...........

Må du lage så stor baluba av alt???????

Har sett filmen og syns den var genial....

Det er jo ingen hemmelighet at Jesus ble korsfestet av jøder, eller`??????

Hendelsene rundt det kan man selvsagt diskutere.

Hver gang jødene blir satt i dårlig lys kommer du ut og angriper muslimene.Hva er det du egentlig har imot muslimer??

Hva jeg har imot muslimene? Ingen verdens ting. Jeg er imot Islam som religion, og jeg angriper deres ledere fordi de er nåtidens folkeforførere, godt hjulpet av gamle spøkelser fra den kalde krigens dager.

Hva filmen angår, så er det jo en kjent sak at Mel Gibson er sønn av en jødehater, og noe har nok smittet av på sønnen. Om denne filmen setter jødene i et dårlig lys, vel, hva kan denne filmen gjøre som ikke all verdens venstresosialister, nazister, islamister, media og presse allerede har gjort?

Med selveste FN i ryggen?

Skrevet

Ja, sånn sett er filmen verdiløs.

Gjest Terakotta
Skrevet

Hva jeg har imot muslimene? Ingen verdens ting. Jeg er imot Islam som religion, og jeg angriper deres ledere fordi de er nåtidens folkeforførere, godt hjulpet av gamle spøkelser fra den kalde krigens dager.

Hva filmen angår, så er det jo en kjent sak at Mel Gibson er sønn av en jødehater, og noe har nok smittet av på sønnen. Om denne filmen setter jødene i et dårlig lys, vel, hva kan denne filmen gjøre som ikke all verdens venstresosialister, nazister, islamister, media og presse allerede har gjort?

PØH! Tror ikke Mel Gibson er noen jødehater for det om han har en gammel forstokket far.

HALLO! Vi snakker om MEL'ern her altså!!!

:-)

Skrevet

Ingen er da så store jødehatere som muslimene. Her er det snakk om diskriminering.

Skrevet

PØH! Tror ikke Mel Gibson er noen jødehater for det om han har en gammel forstokket far.

HALLO! Vi snakker om MEL'ern her altså!!!

:-)

Skinnet kan bedra... selv om han er "alle kvinner over 40`s drøm" betyr det ikke at han ikke har svin på skogen!!! eller i busken!

Gjest Terakotta
Skrevet

Skinnet kan bedra... selv om han er "alle kvinner over 40`s drøm" betyr det ikke at han ikke har svin på skogen!!! eller i busken!

La meg nå leve i trua da! :-)

Skrevet

La meg nå leve i trua da! :-)

hehe... joda... men min fasinasjon av Mel slutta etter første Dødelig våpen filmen...

Muttern liker ham bedre...hehe...

Skrevet

hehe... joda... men min fasinasjon av Mel slutta etter første Dødelig våpen filmen...

Muttern liker ham bedre...hehe...

Hva? Det er jo i tiden ETTER dødelig våpen filmene at han har vist at han faktisk er en god skuspiller over et ganske bredt felt.

"....................."

Gjest pasa21
Skrevet

Ingen er da så store jødehatere som muslimene. Her er det snakk om diskriminering.

ISLAM godtar både kristendommen og jødedommen, de fleste MUSLIMENE godtar ikke at palestinerne blir behandlet som annenrangsborgere av Israelerne som tilfeldigvis er JØDER....

Gjest pasa21
Skrevet

Hvorfor er du imot Islam som religion da?? Har du noen gang lest Koranen???

Ville hatt mye mer respekt for deg hvis du hadde vært imot noe enkelte og sjeldne muslimer står for enn å fordømme en hel religion pga noe ekstremistene gjør i Islams navn (selv om det egentlig ikke har noe med religionen å gjøre)

Skrevet

Jo, kristne har drept *LANGT* flere jøder enn det muslimene har.

Det står faktisk i koranen at både kristne og jøder skal "respekteres" (fordi de tilber samme gud, har (nesten) samme profeter, osv.)

Ifølge bibelen, derimot, skal muslimene stenes ved byporten.

===

Du har rett i at mange muslimer "har noe mot jøder", men det skyldes hvordan staten Israel terroriserer palestinerene.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...