Gjest PC-man Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hjelp! Pc'en har krasjet, står bare og piper og vil ikke starte. Skjermen er svart. Noen som kan hjelpe? Tror det er et SW problem.... 0 Siter
citoyen Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 1. Finn manualen til hovedkortet 2. Finn listen over pipekoder 3. Tolk pipene Hvis du med SW mener software, så er det sjelden et programvareproblem dersom PCen ikke starter og bare piper. 0 Siter
outoforder Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 1. Finn manualen til hovedkortet 2. Finn listen over pipekoder 3. Tolk pipene Hvis du med SW mener software, så er det sjelden et programvareproblem dersom PCen ikke starter og bare piper. Fjern Backup batteri og monter etter min. Det pleier å hjelpe. 0 Siter
outoforder Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Fjern Backup batteri og monter etter min. Det pleier å hjelpe. Fjern Backup batteri og monter etter ca.20 minutt.Det pleier å hjelpe. 0 Siter
Gjest tastaturet Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Du har ikke en bare tast, som står nede da? 0 Siter
Gjest PC-man Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Fjern Backup batteri og monter etter ca.20 minutt.Det pleier å hjelpe. Det var visst skjermkort driveren som hadde krasjet. Fikk i gang maskinen ved å koble i fra skriver og skjerm for så å legge inn skjermkortdriveren på nytt. W98 begynner visst å bli litt gammelt, men jeg gidder ikke kjøpe nytt OS til en gammel maskin.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.