Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om et kvarter er det første april. Noen som har gode forslag til narrer??

Har dere selv blitt lurt noen gang?

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

I fjor ble jeg spurt av en kamerat om jeg kunne hjelpe ham med å sjaue tunge kasser på jobben hans. Mjo, jeg kunne alltids ta meg tid til det, tenkte jeg og satte meg på toget til Drammen. 5 mil eller noe sånt fra der jeg bor.

Da jeg kom fram, hang det en lapp på lagerdøra hvor det sto "Aprilsnarr". Han var over alle hauger. Det var den mest talentløse, fantasiløse, innholdsløse, minst morsomme spøken jeg har blitt utsatt for. Latterlig.

Positive erfaringer ellers? Nei.

Skrevet

I fjor ble jeg spurt av en kamerat om jeg kunne hjelpe ham med å sjaue tunge kasser på jobben hans. Mjo, jeg kunne alltids ta meg tid til det, tenkte jeg og satte meg på toget til Drammen. 5 mil eller noe sånt fra der jeg bor.

Da jeg kom fram, hang det en lapp på lagerdøra hvor det sto "Aprilsnarr". Han var over alle hauger. Det var den mest talentløse, fantasiløse, innholdsløse, minst morsomme spøken jeg har blitt utsatt for. Latterlig.

-Ler- men den var stygg. Tipper det blir lenge til noe vennetjeneste der i gården:)

Skrevet

Og poenget med DEN spøken?? Da hadde jeg blitt forbanna ja.

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

-Ler- men den var stygg. Tipper det blir lenge til noe vennetjeneste der i gården:)

Åå, vi trente sammen to dager etterpå. Da fikk han igjen. ;p

Men når det gjelder gode historier, så husker jeg et par.. En eller annen avis meldte at Vinmonopolet solgte italiensk kvalitetsvin på billigsalg. At de ansatte ble forvirret av de mange kundene som spurte etter noe helt dustete, er lett å forstå.

Dagsavisen kunne for et par år siden melde at Statsministerens kontor skulle kvitte seg med gamle PCer de ikke lenger brukte, og at det bare var å ta kontakt. Telefonen sto ikke stille..

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Og poenget med DEN spøken?? Da hadde jeg blitt forbanna ja.

Ja, du er inne på noe..

Skrevet

Men når det gjelder gode historier, så husker jeg et par.. En eller annen avis meldte at Vinmonopolet solgte italiensk kvalitetsvin på billigsalg. At de ansatte ble forvirret av de mange kundene som spurte etter noe helt dustete, er lett å forstå.

Dagsavisen kunne for et par år siden melde at Statsministerens kontor skulle kvitte seg med gamle PCer de ikke lenger brukte, og at det bare var å ta kontakt. Telefonen sto ikke stille..

Kjenner en som pleide å lure foreldrene hvert år.

Et år ramlet han i vannet (iskaldt) 1.april. Han ringte hjem, og spurte om å bli hentet. Foreldrene var så sikre på at han fleipet, at de ikke hentet han. Noen timer seinere kom han hjem med stivfrosne klær, og et humør som ikke var helt på topp:)

Sånn kan det gå:)

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Kjenner en som pleide å lure foreldrene hvert år.

Et år ramlet han i vannet (iskaldt) 1.april. Han ringte hjem, og spurte om å bli hentet. Foreldrene var så sikre på at han fleipet, at de ikke hentet han. Noen timer seinere kom han hjem med stivfrosne klær, og et humør som ikke var helt på topp:)

Sånn kan det gå:)

Hehe..

Gjest siwidi
Skrevet

Jeg var i en gjeng som pleide å møtes hver 1. onsdag i måneden på et utested i Oslo Sentrum. Alle var passe lei av dette stedet, mest fordi det var dyrt, bråkete og alltid fullt. Vi hadde snakket lenge om å finne et annet sted.

Jeg sendte ut en mail tidlig den 1. april (som var en onsdag, og altså 1. onsdag i mnd) om at jeg hadde funnet et nytt sted, rett rundt hjørnet for der vi pleide å møtes, samt at jeg hadde ordnet med rabatt hvis vi kom dit hver måned. (Det er egentlig ganske typisk meg å ordne slike dealer).

Det var ingen bar der jeg hadde beskrevet, så de fleste kom etterhvert slukørede til det opprinnelige møtestedet. Passe småforvirrede. Så da var det bare å si APRILSNARR! Noen luktet lunta, mens et par hadde virkelig gått frem og tilbake i lang tid og lurt fælt på hvor det egentlig var vi skulle møtes.

Synes den var ganske morsom, jeg da!

Bugge1365380662
Skrevet

Hehe..

Synes i hvertfall at en aprilsnarr skal ha et innslag av humor. Om du ikke ler av det denne degen,så om ikke nnet senere.Du skal føle deg litt teit når du har blitt lurt.Enig?

Skrevet

Det morsomme med den pol-episoden er jo han som kjøpte ei plastbøtte og noen flasker billig vin som han tømte i bøtta. Gikk opp på kontoret igjen og sa at de hadde så mye vin på polet at de solgte den ut bøttevis! Gjett om de andre, som trodde han var lurt i utgangspunktet, fikk fart på seg! *Hehe*

Skrevet

I min pure barndom meldte lokalavisa at Samvirkelaget hadde utrolig billig kjøttdeig til salgs, pga overproduksjon! Men folk måtte ta med emballasje selv.

Bestyreren ved en filial ute i en av bygdene rundt ringte inn til hovedutsalget og kjeftet dem ut fordi de på filialen ikke hadde fått noe av billigkjøttet! *S*

Gjest kontorrotta
Skrevet

En god kollega sa: Ring Harald i Oslo (vi har en kollega somheter Harald som visstnok var på et møte i Oslo), og så ga han meg et tlf.nr. Jeg ringte, og hørte følgende: Velkommen til det norske slott.

Skrevet

Ja, du er inne på noe..

Kanskje ute etter et svar/ en lapp av typen "ha ha, jeg har ikke vært her heller...."?

Mislykket uansett.

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Kanskje ute etter et svar/ en lapp av typen "ha ha, jeg har ikke vært her heller...."?

Mislykket uansett.

Hehe, det minner jeg om en svenskevits.. :)

Skrevet

Hehe, det minner jeg om en svenskevits.. :)

Men fortsatt like lite morsom når det her er snakk om å kjøre over 5 mil, og ikke bare opp en trapp liksom...

Hadde dette vært min spøk, ville den endt opp på pub'en. En hyggelig måte å narre folk ut på syns jeg...

Du får være ekstra obs i dag da.

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Men fortsatt like lite morsom når det her er snakk om å kjøre over 5 mil, og ikke bare opp en trapp liksom...

Hadde dette vært min spøk, ville den endt opp på pub'en. En hyggelig måte å narre folk ut på syns jeg...

Du får være ekstra obs i dag da.

Ja, takk. Du også!

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Synes i hvertfall at en aprilsnarr skal ha et innslag av humor. Om du ikke ler av det denne degen,så om ikke nnet senere.Du skal føle deg litt teit når du har blitt lurt.Enig?

Jo, og heldigvis er "teit" og "forbanna" ikke det samme. :)

Gjest kontorrotte
Skrevet

På toilettet vår henger det oppslag om at det er nå er lagt opp kabler slik at vi kan ha med bærbar PC på do. Trenger vi låne en PC, skal vi ta kontakt med IT-avdelingen.

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Det morsomme med den pol-episoden er jo han som kjøpte ei plastbøtte og noen flasker billig vin som han tømte i bøtta. Gikk opp på kontoret igjen og sa at de hadde så mye vin på polet at de solgte den ut bøttevis! Gjett om de andre, som trodde han var lurt i utgangspunktet, fikk fart på seg! *Hehe*

En smart jævel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...