favn Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Vel, du klarer åpenbart heller ikke å bestemme deg hva slags debattform du vil ha, så jeg får bare konkludere med at du «diskuterer» gjennom det samme rødfilteret som de øvrige fra SV og RV bruker. Beklager unge dame, men du bør si opp abonnementet på Adresseavisa og skaffe deg et kildenettverk som ikke bare bringer deg i forlegenhet. *rister på hodet og ler* Er du overhodet ikke i stand til å se at ved å påkalle 'utryddelse' over dem du hater, synker du lavt? Veldig, veldig lavt. Det var mitt poeng. Dessverre, synes jeg, falt det like dødt til jorda som alle ofrene for Palestina-Israeltragedien. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Er du overhodet ikke i stand til å se at ved å påkalle 'utryddelse' over dem du hater, synker du lavt? Veldig, veldig lavt. Det var mitt poeng. Dessverre, synes jeg, falt det like dødt til jorda som alle ofrene for Palestina-Israeltragedien. Dette blir en diskusjon om semantikk. Uinteressant og usaklig. Ingen kommentar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.