Mr Kahn Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Jeg har full forståelse for at webmaster sletter denne, og jeg vi be de som ikke føler seg trygg på sin egen evne til å takle synet av kjønnslemlestelse holde seg langt unna denne linken: http://homepage.ntlworld.com/paddywanless/Videos/Adult/Gross/ChoppedOff.mpeg En ting er å få handa kappet av, men dette... *grøss* 0 Siter
cecily Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 å fytti katta! hva hadde han gjort? voldtatt kvinnen som så på? kvalmt! 0 Siter
cecily Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 å fytti katta! hva hadde han gjort? voldtatt kvinnen som så på? kvalmt! blæh! skulle absolutt ikke sett den der filmsnutten! den der linken blir nok fjernet fortere enn svint, ja. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 blæh! skulle absolutt ikke sett den der filmsnutten! den der linken blir nok fjernet fortere enn svint, ja. hva er det, jeg tør ikke se jeg. 0 Siter
cecily Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 hva er det, jeg tør ikke se jeg. kappe, kappe. det er en mann det er snakk om. offentlig avstaffelse nede i midtøsten et sted. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 kappe, kappe. det er en mann det er snakk om. offentlig avstaffelse nede i midtøsten et sted. ok, tror jeg lar være jeg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 ok, tror jeg lar være jeg. Det var ikke så ille, bare litt ;o) 0 Siter
cecily Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Det var ikke så ille, bare litt ;o) syns den var fæl,jeg. er jo helt forferdelig straff det der. kappe hender, eller hva de nå kapper av. 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 syns den var fæl,jeg. er jo helt forferdelig straff det der. kappe hender, eller hva de nå kapper av. Jeg hylte høyt så dattera mi kom løpende for å se ( 0 Siter
Gjest juksemaker Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Du ser jo at det bare er juks, en gummipikk. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 Du ser jo at det bare er juks, en gummipikk. Har aldri eid en gummipikk i hele mitt liv, og kan ikke engang skryte av å ha sett en på nært hold. Hvordan skal jeg da vite forskjellen? Men hvis du sier det, så skal ikke jeg være påståelig. Jeg foretrekker å holde meg til ekspertisen når jeg selv ikke besitter de nødvendige kunnskaper. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Jeg hylte høyt så dattera mi kom løpende for å se ( Jeg stakk jeg 0 Siter
Gjest juksemaker Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Har aldri eid en gummipikk i hele mitt liv, og kan ikke engang skryte av å ha sett en på nært hold. Hvordan skal jeg da vite forskjellen? Men hvis du sier det, så skal ikke jeg være påståelig. Jeg foretrekker å holde meg til ekspertisen når jeg selv ikke besitter de nødvendige kunnskaper. Ekspertisen må vel være de som holder ekte vare i handa flere ganger daglig. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 Ekspertisen må vel være de som holder ekte vare i handa flere ganger daglig. øh... *ser svenzk ut* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.