Gå til innhold

Ønsker tips, skal kjøpe meg bil...

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Gjest bil til påske
Skrevet

Konkret tips for bil:

http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=383874

Har hatt eldre utgave av denne bilen selv. Nesten like mye bagasjeplass som i en stasjonsvogn; starter alltid - og motor som trolig ville overlevd en atomkrig...

Var dette billig eller for saaben? Vet du hvor mye disse bruker i bensin?

Skrevet

Var dette billig eller for saaben? Vet du hvor mye disse bruker i bensin?

Det var en grei pris for Saab'en - hovedsaken for at jeg valgte å linke til denne var kilometerstand.

Det kan selvsagt lønne seg å se etter en som er nyere; sjekke privatmarkedet o.l. - om ikke annet for å se hva som er reellt prisnivå.

Bensinforbruk - er vel mellom 0,6 til 0,8 tipper jeg; standard forbruk for stor familiebil (Den jeg hadde lå på mellom 0,8 og 0,9; men det var en modell som var ihvertfall 10 år eldre).

Om bilen ser interessant ut forøvrig - ta en tur til forhandler (eller en lokal hos deg) og få en prøvetur; og grill selger litt på ytelser og spesifikasjoner *s*

Gjest bil til påske
Skrevet

Det var en grei pris for Saab'en - hovedsaken for at jeg valgte å linke til denne var kilometerstand.

Det kan selvsagt lønne seg å se etter en som er nyere; sjekke privatmarkedet o.l. - om ikke annet for å se hva som er reellt prisnivå.

Bensinforbruk - er vel mellom 0,6 til 0,8 tipper jeg; standard forbruk for stor familiebil (Den jeg hadde lå på mellom 0,8 og 0,9; men det var en modell som var ihvertfall 10 år eldre).

Om bilen ser interessant ut forøvrig - ta en tur til forhandler (eller en lokal hos deg) og få en prøvetur; og grill selger litt på ytelser og spesifikasjoner *s*

Tusen takk for tipsene, greit å få tips siden jeg som dame ikke er så glup når det gjelser biler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...