Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mullah Krekar har fått byggetillatelse til å bygge moskè i Sofienbergparken. Mellom kirken og den jødiske kirkegården.*LOL*

Skrevet

*hikste-ler*

Alt godt,

*hvisker* jeg gikk på'n

Skrevet

*hvisker* jeg gikk på'n

Nei, det gjorde du ikke vel??

Skrevet

Nei, det gjorde du ikke vel??

Jo, i noen få sekunder og jeg ropte ut men det var i fortvilelsen over at hele uteområdet skulle bygges ut.*flau*

Skrevet

Jo, i noen få sekunder og jeg ropte ut men det var i fortvilelsen over at hele uteområdet skulle bygges ut.*flau*

Hehehe, dette måtte jeg le høyt av!! :))

Skrevet

Hehehe, dette måtte jeg le høyt av!! :))

Men det er den eneste jeg har gått på i dag da :o)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg så den... Var litt vel billig da;-)

laguna1365380434
Skrevet

Men det er den eneste jeg har gått på i dag da :o)

Jeg fikk full utelling på spøk i går altså..:-D

Fortalte sjefene mine at det raste inn med klager fra foreldre som hadde kjøpt disney filmer og andre barnefilmer til ungene sine, der innholdet av en eller annen grunn var byttet ut med "voksen"filmer av groveste slag..

Og at de var vilt antrerte og skulle gå til avisen og full pakke..

Sjefene ble behørlig bleke og gikk rett på, og begynte høylytt spekulasjon om både hvordan dette kunne ha skjedd og hva f**n vi skulle gjøre nå og sånn:-D

Gøy! Jeg lot de steke i ca et kvarter før jeg opplyste om hvilken dato det var..:)

Skrevet

Jeg så den... Var litt vel billig da;-)

Det verste var jo at jeg gikk på, i to sekunder. Og at det var mullah Krekar som gjorde at jeg skjønte det var en spøk.

Hadde det bare stått at de skulle moske i parken, hadde jeg bare blitt forbannet. At den lå ved siden av den jødiske kirkegården reagerte jeg ikke på.

laguna1365380434
Skrevet

Det verste var jo at jeg gikk på, i to sekunder. Og at det var mullah Krekar som gjorde at jeg skjønte det var en spøk.

Hadde det bare stått at de skulle moske i parken, hadde jeg bare blitt forbannet. At den lå ved siden av den jødiske kirkegården reagerte jeg ikke på.

hehe..Morsomt! Du er faktisk den eneste jeg har hørt om som faktisk gikk på den altså..

Var det tidlig?:-p

Skrevet

Jeg fikk full utelling på spøk i går altså..:-D

Fortalte sjefene mine at det raste inn med klager fra foreldre som hadde kjøpt disney filmer og andre barnefilmer til ungene sine, der innholdet av en eller annen grunn var byttet ut med "voksen"filmer av groveste slag..

Og at de var vilt antrerte og skulle gå til avisen og full pakke..

Sjefene ble behørlig bleke og gikk rett på, og begynte høylytt spekulasjon om både hvordan dette kunne ha skjedd og hva f**n vi skulle gjøre nå og sånn:-D

Gøy! Jeg lot de steke i ca et kvarter før jeg opplyste om hvilken dato det var..:)

Den var skikkelig god :o) og jeg skjønner godt at de gikk på den.

Jeg våknet av at minstemann fortalte at datteren min var naken på svalgangen. Den gikk jeg ikke på men måtte jo late som :o)

Skrevet

hehe..Morsomt! Du er faktisk den eneste jeg har hørt om som faktisk gikk på den altså..

Var det tidlig?:-p

Nei, men etter den vanlige luren på sofaen så jeg var nok ikke helt med.

laguna1365380434
Skrevet

Den var skikkelig god :o) og jeg skjønner godt at de gikk på den.

Jeg våknet av at minstemann fortalte at datteren min var naken på svalgangen. Den gikk jeg ikke på men måtte jo late som :o)

*lol*

Foreldre må være gode skuespillere Late som man går på aprilspøk og late som man synes naviperlekunst og hjemmelaget julepynt og sånt er fint;)

Personlig fortalte jeg alltid min mor at det var elg på jordet utenfor vinduet..Ingen utpreget begavet eller morsom spøk. Og mutter spilte beigestret med. Det må ha vært hardt:)

Skrevet

*lol*

Foreldre må være gode skuespillere Late som man går på aprilspøk og late som man synes naviperlekunst og hjemmelaget julepynt og sånt er fint;)

Personlig fortalte jeg alltid min mor at det var elg på jordet utenfor vinduet..Ingen utpreget begavet eller morsom spøk. Og mutter spilte beigestret med. Det må ha vært hardt:)

Det er hardt helt til den gangen man ikke klarer det og ser det skuffede trynet. Da er det lett etterpå.

Men jeg tror ikke jeg er den beste skuespilleren heller altså.

laguna1365380434
Skrevet

Nei, men etter den vanlige luren på sofaen så jeg var nok ikke helt med.

Man blir gjerne litt lettlurt om man akkurat har hatt noen minutter på øret, ja..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...