Gå til innhold

Er det ok å slenge dritt om andre her inne ?

Anbefalte innlegg

Gjest ikkejeg
Skrevet

Synes dere det er ok å slenge dritt her inne om kjendiser ?

Skrevet

...med å slenge dritt.

Hvis jeg for eksempel kaller Terje Rød Larsen en løgner, som kommer fra det tjukkeste AKP m/l-miljøet, er det å slenge dritt?

Nei, det er den rene sannheten. På samme måten som å kalle Jens og Thorbjørn for politikkens bruktbilselgere. Som kjendis har du ikke den beskyttelsen som oss vanlige dødelige, de har selv valgt å sette seg i den posisjonen, og når det kanskje er en Urias-post, så må de regne med kritikk.

Men det er jo alltid en uenighet om hva som er kritikk og hva som er drittslenging.

Skrevet

Ja

Å? Du har da aldri slengt dritt til noen - her inne, mener jeg?

Skrevet

Lov er det tydligvis, men riktig synes jeg ikke at det er.

Skal jeg være helt ærlig så mister jeg litt troen på folk når jeg leser holdningene de gir uttrykk for når de er anonyme.

Gjest Terakotta
Skrevet

Å? Du har da aldri slengt dritt til noen - her inne, mener jeg?

JO - kjendiser så. Jeg har slengt dritt om flere politikere etc. MEN ikke om hvordan de ser ut, tror jeg....

Skrevet

JO - kjendiser så. Jeg har slengt dritt om flere politikere etc. MEN ikke om hvordan de ser ut, tror jeg....

Å diskutere politikere, sangstjerner, idoldeltakere osv... er jo en av grunnene til at folk har et forum...

Om vi skulle kunne få diskutere politikerene, så kommer de jo til å sitte med makta forever...

Jeg har uten tvil gjort det kjent at jeg ikke kan fordra Bonden.... Som politiker... jeg kjenner ikke han privat, men jeg kan være uening (noe som jeg tul de grader er og) i politikken, løgnene, og bedragene hans...

Men jeg har aldri diskutert utseende, da de ikke har så mye med åssen du styrer og steller!!

Gjest Terakotta
Skrevet

Å diskutere politikere, sangstjerner, idoldeltakere osv... er jo en av grunnene til at folk har et forum...

Om vi skulle kunne få diskutere politikerene, så kommer de jo til å sitte med makta forever...

Jeg har uten tvil gjort det kjent at jeg ikke kan fordra Bonden.... Som politiker... jeg kjenner ikke han privat, men jeg kan være uening (noe som jeg tul de grader er og) i politikken, løgnene, og bedragene hans...

Men jeg har aldri diskutert utseende, da de ikke har så mye med åssen du styrer og steller!!

nemlig - de må tåle kritikk, -så det å slenge dritt har jeg vel ikke gjort - for det handler jo mest om usaklige ting, og sånt TENKER jeg bare :)

dumma!

:-)

Skrevet

nemlig - de må tåle kritikk, -så det å slenge dritt har jeg vel ikke gjort - for det handler jo mest om usaklige ting, og sånt TENKER jeg bare :)

dumma!

:-)

Man skriver det man tenker der og da, å reagere er en vesentlig ting... å la seg engasjere er også det...

Jeg er foreksempel en av dem som både snakker og skriver før jeg får tenkt... noen ganger... fordi det er sånn jeg reagerer... når jeg får tenkt meg om kan saken være en ganske annen... men okke som... det er det som gjør oss til mennesker... med alle de sjarmerende feilene vi ALLE har:)

Gjest Terakotta
Skrevet

Nei. Synes det er smakløst.

Men hva er dritt?

Skrevet

...med å slenge dritt.

Hvis jeg for eksempel kaller Terje Rød Larsen en løgner, som kommer fra det tjukkeste AKP m/l-miljøet, er det å slenge dritt?

Nei, det er den rene sannheten. På samme måten som å kalle Jens og Thorbjørn for politikkens bruktbilselgere. Som kjendis har du ikke den beskyttelsen som oss vanlige dødelige, de har selv valgt å sette seg i den posisjonen, og når det kanskje er en Urias-post, så må de regne med kritikk.

Men det er jo alltid en uenighet om hva som er kritikk og hva som er drittslenging.

Hva som er den rene sannheten er jo strengt tatt ikke opp til deg å bedømme, men du har selvsagt rett til å ha din egen mening.

Den gir du da også klart og tydelig uttrykk for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...