Gjest wirwar Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Søt jente, helt til hun smiler litt ekstra...da blir det ganske mye tannkjøtt... 0 Siter
Mistera Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Syntes hun er sjarmerende jeg:) Selv om Maria er min favoritt... på grunn av stemmen:) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 ...og da er hun ikke søt lenger..? Eller hva mente du? 0 Siter
serendipity Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Kjempe søt syntes jeg... I år har jeg hatt så mange favoritter, ifjor var jeg ganske trofast mot David og Kurt. 0 Siter
shandy Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Har hun det. Har jeg ikke lagt merke til, derimot har jeg lagt merke til at hun har nydelige øyne. 0 Siter
Gjest wirwar Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Har hun det. Har jeg ikke lagt merke til, derimot har jeg lagt merke til at hun har nydelige øyne. Hun har nydelige øyne, ja. Men når hun drar på sitt maks-smil, så er det nesten bare tannkjøtt man ser. 0 Siter
shandy Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Hun har nydelige øyne, ja. Men når hun drar på sitt maks-smil, så er det nesten bare tannkjøtt man ser. Å hva mener du hun skal gjøre med det? Slutte å smile. 0 Siter
tiliti Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Å hva mener du hun skal gjøre med det? Slutte å smile. Vi må selvfølgelig sende henne på extreme makeover 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.