Gå til innhold

Aprilspøken gikk ikke helt etter planen...

Anbefalte innlegg

Pappa Bjørn
Skrevet

I går var Svoger`n og sviggerinnen på biltur. Svoger`s er ganske stolt av den nye BMW`n sin og har det med å trå ganske hardt på gassen. Jeg har en kamerat ikke så langt fra der de skulle så jeg tenkte at nå skulle jeg lure dem. Jeg ringer da de akkurat har kjørt på vei hjem og sier at de må være svært forsiktige. På den strekningen de skulle kjøre var de 3 kontroller og kameraten min hadde akkurat ringt å fortalt det. Dette er en ganske øde vei der det normalt aldri er kontroller. De takker for advarselen, og jeg gnir meg i hendene og ler over min fartsgale svoger som akkurat nå har tatt på briller og sikkerhetsbelte og knurret mens han kjørte i fartsgrensen.

Men så tenker de for seg selv, han er en luring og her er det aldri kontroller. Han har bare lurt oss for at vi skal snilekjøre hele veien hjem. De ignorer derfor min advarsel og kjører som "normalt".

Tror dere ikke de kjørte inn i kontroll og fikk fartsbot? Det var liksom litt merkelig med hele situasjonen.*L*

Gjest bjelke
Skrevet

Hm, selve definisjonen på ironisk det der.. :-)

Var jo litt moro og, da!

Gjest what the...
Skrevet

Da har de kanskje lært to ting:

*Kjøre etter fartsgrensa.

*Stole på deg.

:o)

Skrevet

Ho ho ho ho. TENK på hva du kan få gjort 1 april 2005 'a!!! Nesten et år å planlegge på, og de kommer til å dundre rett i fella!!!

Sjennialt.

tigertrollet
Skrevet

*hehehhehhe*

Ja, sånn kan det gå når folk begynner å tenke sjæl:-D

Så gullungen var fornøyd med sykkelen sin skjønte jeg av et annet innlegg?! DA måtte det være helt ålreit å være pappaen tenker jeg:-))))

Nå piler jeg til sørlandet i påska. Skal tute når jeg kjører forbi deg. Forventer et hvitt laken ut av vinduet ditt med en hyggelig hilsen til meg. Har jeg tid så stikker jeg innom for nybakte boller på veg tilbake..*skremmer*

God påske, bjørnen.*påskeklem*

Pappa Bjørn
Skrevet

*hehehhehhe*

Ja, sånn kan det gå når folk begynner å tenke sjæl:-D

Så gullungen var fornøyd med sykkelen sin skjønte jeg av et annet innlegg?! DA måtte det være helt ålreit å være pappaen tenker jeg:-))))

Nå piler jeg til sørlandet i påska. Skal tute når jeg kjører forbi deg. Forventer et hvitt laken ut av vinduet ditt med en hyggelig hilsen til meg. Har jeg tid så stikker jeg innom for nybakte boller på veg tilbake..*skremmer*

God påske, bjørnen.*påskeklem*

Fornøyd ja? Hun var spinnvill. Kom inn å vekket meg: " Pappa, det-det-det er en sykkel i stua!!!" Jeg hadde selvsagt kjøpt 'Barbiekurv til å ha på styret, mens broren min stillte opp som stolt onkel med lilla sykkehjelm. Gjennomført?*L*

Dessuten, kjører du forbi uten å ha det travelt forventer jeg faktisk at du kommer innom. Boller skal jeg selvsagt ordne, bare bestill noen timer i forveien. Jeg bor ca 10 minutter fra E-18 så det blir ikke lange omveien.

Har forresten vært bekymret nå, du har det jo med å plutselig bli borte du??? Nå må du ta deg sammen. Meld alltid fra hvor du går!*L*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...