Gå til innhold

Hvem går ut i Idol i kveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Idoliot
Skrevet

Krysser fingrene for at det ikke blir Margaret. Håper at Trung går ut.

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• amber sun

5

• Gemini

4

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest signe signatur
Skrevet

Trung eller Sandra må ut i kveld.

to strek under svaret ;0)

Skrevet

Enig. Håper Trung går ut. Og neste gang Sandra. Eller omvendt.

Skrevet

Jeg vil gjerne høre de synge først - før jeg uttaler meg.

Skrevet

Enig. Håper Trung går ut. Og neste gang Sandra. Eller omvendt.

Jeg er enig med deg.

Men hadde blitt skikkelig happy hvis Maria gikk ut.

Men jeg liker best sangene til Sandra, Susanne og Kjartan i dag så jeg er spent på framførelsen

Gjest Tristelin@
Skrevet

Sandra eller Kjartan er de to som er minst favoritter hos meg.

Skrevet

I kveld tror jeg Sandra går ut,har alltid syntes hun var flink,men i kveld var det elendig.

Skrevet

Sandra må ut! Og Margaret, kjartan og susanne må bli.

Gjest Rusle
Skrevet

Nei nei, ikke Trung. Sandra er den minst flinke av dem.

laguna1365380434
Skrevet

Om det finnes noen rettferdighet må det bli Sandra eller Trung.. Den ene er rett og slett totalt tanlentløs og den andre er dritkjedelig..

Skrevet

Trung er ingen popstjerne. Maria, Susanne og Margaret kommer vi nok til å høre mer fra i framtida.

Skrevet

jeg sovnet jeg, hvem var best og dårligst.

Trung og Sandra dårligst (Trung aller verst), Margaret skuffet også, mens Maria, Susanne, Håkon og Kjartan (i den rekkefølgen) gjorde det bra.

Skrevet

Trung eller Sandra. Håper det blir Sandra, hun sang jo skjære falskt idag.

Kjartan sang så deilig at jeg fikk gåsehud.

Stemte på han, på Maria (som synger i en klasse for seg, hva gjør hun egentlig i denne konkurransen??) og på Susanne, som har den kule, rå stemmen.

Skrevet

Trung og Sandra dårligst (Trung aller verst), Margaret skuffet også, mens Maria, Susanne, Håkon og Kjartan (i den rekkefølgen) gjorde det bra.

Takk. Jeg skulle bare ta horisontalen på sofaen mens jeg så på og puff, så var jeg borte :o(

Det var godt da :o)

Skrevet

Takk. Jeg skulle bare ta horisontalen på sofaen mens jeg så på og puff, så var jeg borte :o(

Du får få med deg sammendraget i avstemningen kl 2145 da. :-)

Skrevet

Du får få med deg sammendraget i avstemningen kl 2145 da. :-)

Derfor jeg satte meg her ellers så hadde jeg sovet videre og våknet ved 10-tida.

Skrevet

"Jeg skulle bare ta horisontalen på sofaen mens jeg så på og puff, så var jeg borte :o("

Kjenner igjen det der. Det er et fenomen som inntrer sånn rundt klokka 18.10 mange av dagene...barnetv har en tendens til å være veeeeldig søvndyssende på meg. Spesielt postmann pat og fimlene...

Da er det bare boff- og så er jeg borte for denne verden ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...