Gjest Idoliot Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Krysser fingrene for at det ikke blir Margaret. Håper at Trung går ut. 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Trung eller Sandra må ut i kveld. to strek under svaret ;0) 0 Siter
Soria Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Enig. Håper Trung går ut. Og neste gang Sandra. Eller omvendt. 0 Siter
shandy Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Jeg vil gjerne høre de synge først - før jeg uttaler meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Enig. Håper Trung går ut. Og neste gang Sandra. Eller omvendt. Jeg er enig med deg. Men hadde blitt skikkelig happy hvis Maria gikk ut. Men jeg liker best sangene til Sandra, Susanne og Kjartan i dag så jeg er spent på framførelsen 0 Siter
Gjest Tristelin@ Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Sandra eller Kjartan er de to som er minst favoritter hos meg. 0 Siter
tuppelur Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 I kveld tror jeg Sandra går ut,har alltid syntes hun var flink,men i kveld var det elendig. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Sandra må ut! Og Margaret, kjartan og susanne må bli. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Nei nei, ikke Trung. Sandra er den minst flinke av dem. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 jeg sovnet jeg, hvem var best og dårligst. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Om det finnes noen rettferdighet må det bli Sandra eller Trung.. Den ene er rett og slett totalt tanlentløs og den andre er dritkjedelig.. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Trung er ingen popstjerne. Maria, Susanne og Margaret kommer vi nok til å høre mer fra i framtida. 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 jeg sovnet jeg, hvem var best og dårligst. Trung og Sandra dårligst (Trung aller verst), Margaret skuffet også, mens Maria, Susanne, Håkon og Kjartan (i den rekkefølgen) gjorde det bra. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Trung eller Sandra. Håper det blir Sandra, hun sang jo skjære falskt idag. Kjartan sang så deilig at jeg fikk gåsehud. Stemte på han, på Maria (som synger i en klasse for seg, hva gjør hun egentlig i denne konkurransen??) og på Susanne, som har den kule, rå stemmen. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Trung og Sandra dårligst (Trung aller verst), Margaret skuffet også, mens Maria, Susanne, Håkon og Kjartan (i den rekkefølgen) gjorde det bra. Takk. Jeg skulle bare ta horisontalen på sofaen mens jeg så på og puff, så var jeg borte ( Det var godt da ) 0 Siter
Gemini Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Takk. Jeg skulle bare ta horisontalen på sofaen mens jeg så på og puff, så var jeg borte ( Det var godt da ) Du får få med deg sammendraget i avstemningen kl 2145 da. :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Du får få med deg sammendraget i avstemningen kl 2145 da. :-) Derfor jeg satte meg her ellers så hadde jeg sovet videre og våknet ved 10-tida. 0 Siter
amber sun Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Takk. Jeg skulle bare ta horisontalen på sofaen mens jeg så på og puff, så var jeg borte ( Det var godt da ) "Jeg skulle bare ta horisontalen på sofaen mens jeg så på og puff, så var jeg borte (" Kjenner igjen det der. Det er et fenomen som inntrer sånn rundt klokka 18.10 mange av dagene...barnetv har en tendens til å være veeeeldig søvndyssende på meg. Spesielt postmann pat og fimlene... Da er det bare boff- og så er jeg borte for denne verden 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.