Gå til innhold

Hvem går ut i Idol i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig så har låtvalget alt for mye å si for hvem en liker eller ikke! Det er jo litt dumt da. Låtvlget blir liksom viktigere enn utførelse.

Er det en sang en hater så vil automatisk det farge ens oppfattelse av fremførelsen også. Erd et en sang du har bare gode minner om, så vil du nok lettere overse eventuelle feil i fremførelsen.

Og det varierer jo så fra gang til gang. Det er jo ganske forvirrende da, at ET feil låtvalg kan sende en deltager ut. Forrige gang var Trun konge (ikke mine ord) og i går helt elendig. UT med han.

Selv så har jeg aldri likt Kjartan noe særlig, igår var jeg bare helt overbegeistret.

Nå har vel ikke jeg nok gehør da, sannsynligvis, men jeg syntes da Sandra sang ganske surt jeg. Eller var jeg bare forutinntatt? Dommerne skrøt jo av henne. Skjønner ingenting jeg!

Og, de kan se hva de vil om stemmen til Håkon, men han er nå bare tidenes sjarmtroll. Han har nå ihvertfall personlighet i stemmen om ikke annet, noe ikke Maria har feks, der får vi bare nok en skolert og fantastisk syngedamestemme, og det er sååååååå kjedelig. For det finnes så mange som er helt like fra før. Pen dame, pen stemme. Men Håkon virker til å være helt seg selv, og det blir jo bare så sjarmerende. Moro å se noen som blir virkelig glad for god kritikk, og ikke behøver å finne de rette takkefrasene for liksom å takke og tekkes seer'ne.

Nei, det er nok ikke noe galt med gehøret ditt. Sandra sang skrekkelig falskt, men dommerene turte ikke si noe negativt til henne fordi hun er et "mobbeoffer".

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

7

• amber sun

5

• Gemini

4

• nanna

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er igrunnen litt skuffende, jeg syntes hun virket så bra tidligere, men de siste gangene har hun ikke "levert" skikkelig...

Det er jeg enig i. Hadde også stor tro på Margaret, men det blir liksom ikke noe utav det.

Skrevet

Det at de skryter av Sandra tror jeg er bevisst for ikke å såre henne mer enn nødvendig. Hun er bare 16 år, og tross alt en veldig sympatisk jente. Hun har jo fått så mye pepper andre steder at hun trenger litt oppbacking fra dem som tross alt sendte henne til finalerundene.

Men det er negativ kritikk i tilbakemeldignene deres også. Den er bare pakket godt inn. Synes det er greit jeg. :-)

Det tenkte jeg også. De er veldig forsiktige i tilbakemeldingene til henne nå, på grunn av alt styret det har vært rundt henne, da hetsen sto på som verst.

Men at hun sang skjære falskt og surt, det er det ingen tvil om. Det var vondt å høre på.

Skrevet

Ja, det er igrunnen litt skuffende, jeg syntes hun virket så bra tidligere, men de siste gangene har hun ikke "levert" skikkelig...

Jeg synes også at hun var veldig bra tidligere, men nå blir hun bare dårligere og dårligere. Prestasjonsangst kanskje?

Skrevet

sørgelig, men sant.

Skrevet

Det er jeg enig i. Hadde også stor tro på Margaret, men det blir liksom ikke noe utav det.

Man kan ikke vente på noe som ikke kommer. Hun har ikke mer å by på rett og slett - tror jeg.

Det er akkurat det samme som venninna hennes Rebecca, man satt hele tiden å ventet på at NÅ må det vel komme. Syng råere. Pøh!

Gjest Tom Bombadil
Skrevet

*danser og traller så vakkert*

Marigull får alltid Tom til å miste mål og mæle! Du stråler som ingen annen! Snart skal du synge for Tom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...