Gå til innhold

Idol-låtene ikveld...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...får meg til å lure på hvor tiden er blitt av.

Låter fra det året deltakerne ble født...det er jo låter fra min ungdomstid, jo! Er jeg virkelig så gammel? *blææ*

mimre mimre, snufs...

Men skitt au, jeg har det faktisk mye mer artig, og nyter livet mye mer nå enn da jeg var yngre ;)

Skrevet

Tenkte akkurat det samme! jaja, tida flyr visst...

laguna1365380434
Skrevet

Det satt jeg og tenkte på også..

i 1987 var jeg stor jente, og jeg assosierer flere av disse låtene stort sett med hytteturer, klassefest,heimert og klining og sånn.

Svært skremmende! Og jeg som synes jeg er ung:-I

Men ikke så skremmende som da jeg fikk greie på at ei som gikk i klassen min har en tenåringsdatter!!!(hvilket egentlig ikke er så unormalt i og for seg..Men altså denne dattern er jo da kjønnsmoden og kan rent biologisk sett få barn..Hvilket medfører at jeg hypotetisk sett er i bestemorsalderen..IIIK:-o)

Skrevet

Det var sanger fra etter ungene ble født så jeg er i hvert fall i bestemorsalderen.

Skrevet

i 1987 var jeg stor jente, og jeg assosierer flere av disse låtene stort sett med hytteturer, klassefest,heimert og klining og sånn.

Men ikke så skremmende som da jeg fikk greie på at ei som gikk i klassen min har en tenåringsdatter!!!(hvilket egentlig ikke er så unormalt i og for seg..Men altså denne dattern er jo da kjønnsmoden og kan rent biologisk sett få barn..Hvilket medfører at jeg hypotetisk sett er i bestemorsalderen..IIIK:-o)

lol :P

Kizza1365380506
Skrevet

I -87 var eldstemann 3 år og yngste 1 år. Akk ja, det var en herlig tid. Nå er begge, vel ikke lømler men...

Sukk

Skrevet

Jeg er kjempeung og nekter å tro at disse låtene er så gamle. Jeg er heeeeelt sikker på at de lyver!!!! Ikke sant???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...