amber sun Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 ...får meg til å lure på hvor tiden er blitt av. Låter fra det året deltakerne ble født...det er jo låter fra min ungdomstid, jo! Er jeg virkelig så gammel? *blææ* mimre mimre, snufs... Men skitt au, jeg har det faktisk mye mer artig, og nyter livet mye mer nå enn da jeg var yngre 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Tenkte akkurat det samme! jaja, tida flyr visst... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Det satt jeg og tenkte på også.. i 1987 var jeg stor jente, og jeg assosierer flere av disse låtene stort sett med hytteturer, klassefest,heimert og klining og sånn. Svært skremmende! Og jeg som synes jeg er ung:-I Men ikke så skremmende som da jeg fikk greie på at ei som gikk i klassen min har en tenåringsdatter!!!(hvilket egentlig ikke er så unormalt i og for seg..Men altså denne dattern er jo da kjønnsmoden og kan rent biologisk sett få barn..Hvilket medfører at jeg hypotetisk sett er i bestemorsalderen..IIIK:-o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Det var sanger fra etter ungene ble født så jeg er i hvert fall i bestemorsalderen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Det satt jeg og tenkte på også.. i 1987 var jeg stor jente, og jeg assosierer flere av disse låtene stort sett med hytteturer, klassefest,heimert og klining og sånn. Svært skremmende! Og jeg som synes jeg er ung:-I Men ikke så skremmende som da jeg fikk greie på at ei som gikk i klassen min har en tenåringsdatter!!!(hvilket egentlig ikke er så unormalt i og for seg..Men altså denne dattern er jo da kjønnsmoden og kan rent biologisk sett få barn..Hvilket medfører at jeg hypotetisk sett er i bestemorsalderen..IIIK:-o) lol 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Det satt jeg og tenkte på også.. i 1987 var jeg stor jente, og jeg assosierer flere av disse låtene stort sett med hytteturer, klassefest,heimert og klining og sånn. Svært skremmende! Og jeg som synes jeg er ung:-I Men ikke så skremmende som da jeg fikk greie på at ei som gikk i klassen min har en tenåringsdatter!!!(hvilket egentlig ikke er så unormalt i og for seg..Men altså denne dattern er jo da kjønnsmoden og kan rent biologisk sett få barn..Hvilket medfører at jeg hypotetisk sett er i bestemorsalderen..IIIK:-o) I -87 var eldstemann 3 år og yngste 1 år. Akk ja, det var en herlig tid. Nå er begge, vel ikke lømler men... Sukk 0 Siter
nynne Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg er kjempeung og nekter å tro at disse låtene er så gamle. Jeg er heeeeelt sikker på at de lyver!!!! Ikke sant??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.