Gå til innhold

Hvem gikk ut? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trung.

Ja, og dette Idol begynner å minne mistenkelig om en parodi av seg selv, jeg begynner virkelig å bekymre meg for at vi skal sitte igjen med Maria og "hun lille" på finaledagen, en som hele Norge vet kan synge fra før (hun er ikke min favoritt, altfor kjedelig og glatt),

og en som halve Norge syns synd på.....

Skrevet

Ja, og dette Idol begynner å minne mistenkelig om en parodi av seg selv, jeg begynner virkelig å bekymre meg for at vi skal sitte igjen med Maria og "hun lille" på finaledagen, en som hele Norge vet kan synge fra før (hun er ikke min favoritt, altfor kjedelig og glatt),

og en som halve Norge syns synd på.....

Nei men så går jo visst nok hele greia i år på å få dem UTEN talent anerkjent.... deriblandt hun stakkars lille....

At Maria virkelig kan og synge er det ingen som brys seg om... men dette er ikke en TALENT konkurranse heller da...

Min favoritt bland gutta er Håkon da gutten har skikkelig glimt i øyet.... fordi jeg nå tror dette er en sjønnhetskonkurranse og ikke TALENT konkurranse!!!

Skrevet

Nei men så går jo visst nok hele greia i år på å få dem UTEN talent anerkjent.... deriblandt hun stakkars lille....

At Maria virkelig kan og synge er det ingen som brys seg om... men dette er ikke en TALENT konkurranse heller da...

Min favoritt bland gutta er Håkon da gutten har skikkelig glimt i øyet.... fordi jeg nå tror dette er en sjønnhetskonkurranse og ikke TALENT konkurranse!!!

idol ække talentiaden heller da.....

Skrevet

idol ække talentiaden heller da.....

Nei jeg har jo sagt at dette er en sjønnhetskonkurranse...

Tiil og med tantebarnet mitt på 10, sier det er KUN maria som kan vinne... fordi de andre kan ikke synge...

Skrevet

Nei jeg har jo sagt at dette er en sjønnhetskonkurranse...

Tiil og med tantebarnet mitt på 10, sier det er KUN maria som kan vinne... fordi de andre kan ikke synge...

om det er en skjønnhetskonkurranse, da vinner håkon, for han har så sinnsykt sjarmerende smil.

nesten som dette:

c",)

Skrevet

om det er en skjønnhetskonkurranse, da vinner håkon, for han har så sinnsykt sjarmerende smil.

nesten som dette:

c",)

Jeg må si at OM jeg hadde vært 14-15 hadde jeg nok drømt unormalt mye om den gutten....

Da etter kvinnebedåren Øystein gikk ut:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...