siriil Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 nanna skrev (På 2.4.2004 den 20.19): Trung. Ja, og dette Idol begynner å minne mistenkelig om en parodi av seg selv, jeg begynner virkelig å bekymre meg for at vi skal sitte igjen med Maria og "hun lille" på finaledagen, en som hele Norge vet kan synge fra før (hun er ikke min favoritt, altfor kjedelig og glatt), og en som halve Norge syns synd på..... 0 Siter
Mistera Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 siriil skrev (På 2.4.2004 den 20.39): Ja, og dette Idol begynner å minne mistenkelig om en parodi av seg selv, jeg begynner virkelig å bekymre meg for at vi skal sitte igjen med Maria og "hun lille" på finaledagen, en som hele Norge vet kan synge fra før (hun er ikke min favoritt, altfor kjedelig og glatt), og en som halve Norge syns synd på..... Nei men så går jo visst nok hele greia i år på å få dem UTEN talent anerkjent.... deriblandt hun stakkars lille.... At Maria virkelig kan og synge er det ingen som brys seg om... men dette er ikke en TALENT konkurranse heller da... Min favoritt bland gutta er Håkon da gutten har skikkelig glimt i øyet.... fordi jeg nå tror dette er en sjønnhetskonkurranse og ikke TALENT konkurranse!!! 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Mistera skrev (På 3.4.2004 den 14.27): Nei men så går jo visst nok hele greia i år på å få dem UTEN talent anerkjent.... deriblandt hun stakkars lille.... At Maria virkelig kan og synge er det ingen som brys seg om... men dette er ikke en TALENT konkurranse heller da... Min favoritt bland gutta er Håkon da gutten har skikkelig glimt i øyet.... fordi jeg nå tror dette er en sjønnhetskonkurranse og ikke TALENT konkurranse!!! idol ække talentiaden heller da..... 0 Siter
Mistera Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 cecily skrev (På 3.4.2004 den 14.44): idol ække talentiaden heller da..... Nei jeg har jo sagt at dette er en sjønnhetskonkurranse... Tiil og med tantebarnet mitt på 10, sier det er KUN maria som kan vinne... fordi de andre kan ikke synge... 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Mistera skrev (På 3.4.2004 den 14.47): Nei jeg har jo sagt at dette er en sjønnhetskonkurranse... Tiil og med tantebarnet mitt på 10, sier det er KUN maria som kan vinne... fordi de andre kan ikke synge... om det er en skjønnhetskonkurranse, da vinner håkon, for han har så sinnsykt sjarmerende smil. nesten som dette: c",) 0 Siter
Mistera Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 cecily skrev (På 3.4.2004 den 14.50): om det er en skjønnhetskonkurranse, da vinner håkon, for han har så sinnsykt sjarmerende smil. nesten som dette: c",) Jeg må si at OM jeg hadde vært 14-15 hadde jeg nok drømt unormalt mye om den gutten.... Da etter kvinnebedåren Øystein gikk ut:( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.