Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har for liten krets på sikringa på kjøkkenet og nå gikk sikringen for ørtende gang. Og jeg har ikke fler for jeg glemte det på torsdag.

Finnes det fremdeles sånne sikringer hvor man trykke inn knappen og så er det i orden igjen og hvor kan jeg kjøpe det?

Jeg har hatt moderne sikringer i den gamle leiligheten men denne fra 1986 har de gamle. Grrrrr

Har ikke hatt sånne stupide på 15 år så jeg glemmer det og ikke finner jeg noen lommelykt i mørket heller.

Skrevet

Tror nok du må få en elektriker på besøk for å fikse evighetssikringer, og kanskje legge opp flere/bedre kurser, så du får strøm nok til ditt behov.

Skrevet

Tror nok du må få en elektriker på besøk for å fikse evighetssikringer, og kanskje legge opp flere/bedre kurser, så du får strøm nok til ditt behov.

Jeg har ikke penger til å gjøre det men kanskje jeg kan få det dekket sammen med det nye kjøkkenet. Og det tar vel et år tid :o(

De evighetssikringene vi brukte før, var jo bare å skru inn. Æsj, nå er jeg sur og sulten.

Skrevet

Jeg har ikke penger til å gjøre det men kanskje jeg kan få det dekket sammen med det nye kjøkkenet. Og det tar vel et år tid :o(

De evighetssikringene vi brukte før, var jo bare å skru inn. Æsj, nå er jeg sur og sulten.

Kjip kombinasjon. Men det hender det hjelper å spise.

Skrevet

Kjip kombinasjon. Men det hender det hjelper å spise.

Jeg tar biffen rå :o)

Skrevet

Hm - en liten korreksjon herfra, min kjære mener at det finnes en type automatsikringer som man bare kan skru inn sjøl. :-) Men at sikringen går ofte, tyder enten på at det er noe galt i det elektriske eller at du bør få lagt opp større/flere kurser pga at man idag bruker mer strøm enn i gamle dager.

Sorry for litt misvisende info!

Skrevet

Hm - en liten korreksjon herfra, min kjære mener at det finnes en type automatsikringer som man bare kan skru inn sjøl. :-) Men at sikringen går ofte, tyder enten på at det er noe galt i det elektriske eller at du bør få lagt opp større/flere kurser pga at man idag bruker mer strøm enn i gamle dager.

Sorry for litt misvisende info!

Det er nok rett og slett for liten kurs, jeg skal si ifra.

Skrevet

Men DOLe klarer du uten strøm :P

Jepp, dataen står i gangen men den bruker strøm fra stua så det er bare flaks.

Kjøkkenet, badet og gangen er uten strøm.

petter smart
Skrevet

Du kan jo stikke en feit spiker inn der sikringa skal være. Den tåler mange hundre ampere. Men ikke skyld på meg om det begynner å brenne.

Skrevet

Du kan jo stikke en feit spiker inn der sikringa skal være. Den tåler mange hundre ampere. Men ikke skyld på meg om det begynner å brenne.

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg fikk låne av naboen så i dag lager jeg middag :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...