Gjest ut på bytur Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Hvor vanlig er det å gå ut på byen for en halvliter på langfredag? 0 Siter
darma Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Jeg gjør det når jeg har råd, barnevakt (ev gubben hjemme!), når det er konserter eller noen venner av meg skal. Veldig opp/ned hvor mye. Idag er gubben på konsert, ingen barnevakt, så her sitter jeg..*stakkarmei* ps..skal på konsert imorgen 0 Siter
Rubia Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg går "aldri" på byen for en øl på fredagskvelden. Det er vel forde det skjer så mye i livet mitt at det er deilig å bare slappe av i helgen. Samt at den vennekretsen og de jeg omgir meg med heller ikke går ut noe større i helgene. Men...vi har snakket om å klumpe oss sammen til en pizza og øl en gang i måneden eller noe da, som en fast kjærringgjeng... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hun spurte om LANGfredag. Ikke fredager generelt... 0 Siter
Gjest blame Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 engel (har med kake, vin, og litt eddik) skrev (På 3.4.2004 den 9.12): Hun spurte om LANGfredag. Ikke fredager generelt... Mange fredager føles jo lange 0 Siter
Rubia Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 engel (har med kake, vin, og litt eddik) skrev (På 3.4.2004 den 9.12): Hun spurte om LANGfredag. Ikke fredager generelt... Oki, blings, blings...*ler* Men svaret mitt blir alikavel det samme 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.