Gjest bjelke Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Det er meg selvfølgelig. Hun er kvinne, jeg er mann. Og hvilket stjernetegn mente Mannen at de fleste tilhører? :-) 0 Siter
Gjest Jess Willard Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Og hvilket stjernetegn mente Mannen at de fleste tilhører? :-) Mannen mener ingenting, kvinnen derimot mener at det er en overvekt av et visst stjernetegn her inne. Hvilket røper vi aldri;-) 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Mannen mener ingenting, kvinnen derimot mener at det er en overvekt av et visst stjernetegn her inne. Hvilket røper vi aldri;-) Hvordan kan en som ikke mener noe, ha rett? Hmm... ;-) 0 Siter
Mistera Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Vekt her! Og ja jeg er en Atypisk Vekt når man tenker på at jeg er født i tredje dekanat..... 0 Siter
Rubia Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Mannen mener ingenting, kvinnen derimot mener at det er en overvekt av et visst stjernetegn her inne. Hvilket røper vi aldri;-) "Hvilket røper vi aldri" Er ikke det dårlig gjort da, innogmed at dere starter en tråd med dette ? 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Tyr, og det ser ut som jeg er den eneste til nå! ) 0 Siter
Tinúviel Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Tyr, og det ser ut som jeg er den eneste til nå! ) Ja det var ikke mange "Jord-tegn" her. Så langt et par jomfruer og deg og meg. Hm!? 0 Siter
Gjest Løvinne extreme Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Skorpion her. Løve (med ascendanten i løven også...*grr*) 0 Siter
Mistera Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 "Hvilket røper vi aldri" Er ikke det dårlig gjort da, innogmed at dere starter en tråd med dette ? Syntes jeg å... men så har jeg ikke sett denne Jess Willard her inne før heller jeg da... han er vel en av de derre ola bil folka, da han KUN har skrevet dette innlegget!!! 0 Siter
Rubia Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 ikke fler??? *latter* Tenkte det jeg og...at det er få av oss 0 Siter
Rubia Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Syntes jeg å... men så har jeg ikke sett denne Jess Willard her inne før heller jeg da... han er vel en av de derre ola bil folka, da han KUN har skrevet dette innlegget!!! Tenkte det jeg og...at jeg ikke hadde sett han før... Men det er litt for dumt da...å starte en tråd og så bare hoppe ut av den når han har mettet sin egen interesse liksom. 0 Siter
Tinúviel Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Steinbukk her og Å jippi!!!! Fine steinbukken! 0 Siter
Mistera Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Tenkte det jeg og...at jeg ikke hadde sett han før... Men det er litt for dumt da...å starte en tråd og så bare hoppe ut av den når han har mettet sin egen interesse liksom. Ja, for jeg lurer på hvilket tegn de mener er i overkant her... Ikke masse jordtegn sier h*n.... Syntes det virker som det er fler her jeg!!! OG MASSE værer... merker jeg:) 0 Siter
Rubia Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Fisk 2 - Skorpion 2 - Løve 1 - Tyr 1 - Vekt 3 - Vannmann 3 - Kreps 3 - Steinbukk 2 - Jomfru 3 - Vær 2.... Hvis jeg har tellt riktig... Og nå...Jess...vil vi ha fortsettelsen !!! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Fisk 2 - Skorpion 2 - Løve 1 - Tyr 1 - Vekt 3 - Vannmann 3 - Kreps 3 - Steinbukk 2 - Jomfru 3 - Vær 2.... Hvis jeg har tellt riktig... Og nå...Jess...vil vi ha fortsettelsen !!! Okei da.... : Steinbukk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.