Gjest Jess Willard Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Fisk 2 - Skorpion 2 - Løve 1 - Tyr 1 - Vekt 3 - Vannmann 3 - Kreps 3 - Steinbukk 2 - Jomfru 3 - Vær 2.... Hvis jeg har tellt riktig... Og nå...Jess...vil vi ha fortsettelsen !!! Ikke annet enn en mistanke om at det er litt "stas" å være skorpion;-) Dvs at folk sier de er skorpioner for å være litt mer mystiske. Skorpion er jo et veldig mystisk stjernetegn. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Løve (med ascendanten i løven også...*grr*) Hvordan finner man ut acedanten eller hva du kalte den? 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Jeg er jomfru med ascedanten i steinbukken og månen i krepsen 0 Siter
Rubia Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Ikke annet enn en mistanke om at det er litt "stas" å være skorpion;-) Dvs at folk sier de er skorpioner for å være litt mer mystiske. Skorpion er jo et veldig mystisk stjernetegn. Okeyyy.... *hvisker*..."visste ikke at skorpioner var mystiske engang jeg..." Men som dere kan se...her er lett blanding 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.