Gå til innhold

Sitter og sturer

Gjest skulle ha vært gladere

Anbefalte innlegg

Gjest skulle ha vært gladere
Skrevet

Jeg møtte en mann for to uker siden. Jeg ble helt tullete med en gang og han var oppriktig begeistret for meg. Han sender meg mange romantiske meldinger hver dag om hvor mye han savner meg, hvor vakker jeg er osv. Jeg traff han tirsdagkveld en time, og da avtalte vi å møtes i helgen. Han sier hele tiden at jeg får bestemme når jeg kan møte han siden jeg har barn og jobber mye. Jeg sendte han melding om han likte å gå på kino og om han ville gå på kino i går kveld, men nei han orket ikke. Jeg har invitert ham hjem til meg i morgen kveld siden barna (de er store eller voksne) er da reist på fjellet sammen med sin far og jeg blir alene og ikke overrumplet av dem. Han sa at han ville treffe meg i dag også og hva jeg ville. Jeg viste ikke helt, og sa at vi kunne se været an. Han kom ikke med noen forslag og nå sier han at han bare kommer til meg i morgen og at han gleder seg veldig. Han sier også at han savner meg. Jeg har aldri vært hjemme hos han så det blir første gang vi er helt for oss selv.

Han er ikke norsk, kan det være noen kulturforskjeller her eller hva gjør meg så usikker på han. De gangene vi har vært sammen så er han så fantastisk og kysser som en gud. Han har bodd her lenge og snakker og skriver bra norsk. Han var gift med en norsk dame i mange år. Han er ikke muslim.

Fortsetter under...

Gjest Tristelin@
Skrevet

Du kan jo 'prøve'n ut' litt mer, så finner du kanskje et svar! Kunne umiddelbart høre ut som om du kommer til å være den som må ta initiativ og ha fantasi da! Men kanskje du ikke har noe imot det?

Det viktigste er at en venter lenge med å flytte sammen. Nyt friheten i hverdagen og bruk han som elsker og venn og ledsager i fritida.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...