Gå til innhold

Betaling av faktura med sjekk

Anbefalte innlegg

Gjest Postordejenta
Skrevet

Hei!

Krangler med et postordrefirma om en faktura. Vet jeg har rett, men orker rett og slett ikke å krangle mer. Har derfor lyst til å gjøre betalingen "mest mulig vanskelig". Det jeg lurer på: Kan jeg sende en sjekk, istedenfor å betale inn fakturaen?

Skrevet

Det kan du nok, men det blir nok vanskeligere og dyrere.... for deg! De sender jo bare sjekken i banken, og ferdig med det. Du, derimot, må betale for idiotiet.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Eller hvis du vil spandere noen kroner i porteo- bare for ¨være jæv... kan du jo sende beølpet i femti-øringer eller frimerker...

Gjest Rivruskendegalt
Skrevet

Tuller du... om det er en feil, så IKKE betal...

Har hatt tull med postordre firma jeg og... fått varer som jeg ikke har bestilt...

Måtte politianmelde det, kun da ville de tro meg.. at det ikke var meg som hadde skrevet på den innsendingslappen... så nå er saken oversendt... altså man har ikke råd til å betale for noe som ikke holder mål eller stiller opp til forventningene som har blitt framstillt... men det er vel et av de useriøse postordrefirmaene som står bak!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...