Gjest Postordejenta Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hei! Krangler med et postordrefirma om en faktura. Vet jeg har rett, men orker rett og slett ikke å krangle mer. Har derfor lyst til å gjøre betalingen "mest mulig vanskelig". Det jeg lurer på: Kan jeg sende en sjekk, istedenfor å betale inn fakturaen? 0 Siter
Sør Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Det kan du nok, men det blir nok vanskeligere og dyrere.... for deg! De sender jo bare sjekken i banken, og ferdig med det. Du, derimot, må betale for idiotiet. Med vennlig hilsen 0 Siter
nynne Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Eller hvis du vil spandere noen kroner i porteo- bare for ¨være jæv... kan du jo sende beølpet i femti-øringer eller frimerker... 0 Siter
Gjest Rivruskendegalt Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Tuller du... om det er en feil, så IKKE betal... Har hatt tull med postordre firma jeg og... fått varer som jeg ikke har bestilt... Måtte politianmelde det, kun da ville de tro meg.. at det ikke var meg som hadde skrevet på den innsendingslappen... så nå er saken oversendt... altså man har ikke råd til å betale for noe som ikke holder mål eller stiller opp til forventningene som har blitt framstillt... men det er vel et av de useriøse postordrefirmaene som står bak! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.