Gjest dassvaskeren Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Kjøpte leilighet av ei dame som var død. Det hadde stått et spesial-toalett her, så de byttet rett før overtakelsen av leiligheten. Vi kjøpte den uvasket. Men i dette toalettet som da hadde stått i kjelleren noen år er det altså fartsstriper som jeg ikke får bort! Har ikke prøvd så voldsomt mye, da jeg sjelden kikker nedi dass, men har prøvd vanlig jif og klorin. Har også prøvd å la det stå i noen timer før jeg skrubber med dobørsten. Noen forslag til hvordan jeg kan få det bort? 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Det kan faktisk være at lakken/malinga har blitt slitt. 0 Siter
Gjest dassvaskeren Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Det kan faktisk være at lakken/malinga har blitt slitt. Hvitt porselen som blir slitt og blir brunt? 0 Siter
tiliti Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hvitt porselen som blir slitt og blir brunt? Hos oss har porseleens-laget blitt slitt bort nederst og etterlatt en brun flekk. Noen som har glemt dritten i dass mens de dro på ferie kanskje? Hvem vet. 0 Siter
Gjest årwar Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Det kan faktisk være at lakken/malinga har blitt slitt. Det er ikke lakk/maling på porselen. 0 Siter
shandy Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Æsj, fy fanken. Har du tenkt å bruke denne doen? Kjøp en ny isteden. 0 Siter
cecily Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Det er ikke lakk/maling på porselen. har da sett ganske mange eldre toaletter som har flekker som ikke går bort. godt mulig at de er laget av et annet materiale, for det er tydelig at det er et belegg som er flakket av og brune flekker kommer til syne. det ser uansett lite delikat ut. 0 Siter
Gjest dassvaskeren Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Æsj, fy fanken. Har du tenkt å bruke denne doen? Kjøp en ny isteden. Hvor mye koster et toalett da tro? 0 Siter
terningkast6 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Prøv med pulver som brukes i oppvaskmaskin. La det stå og virke litt før du prøver å vaske det bort. 0 Siter
shandy Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hvor mye koster et toalett da tro? Jeg vet ikke nå, men ring rundt å spør rørleggere. En billig løsning finner du sikkert :-) Beklager altså, men jeg syntes den doen hørtes helt guggen ut. Var ikke meningen å være ekkel. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg vet ikke nå, men ring rundt å spør rørleggere. En billig løsning finner du sikkert :-) Beklager altså, men jeg syntes den doen hørtes helt guggen ut. Var ikke meningen å være ekkel. Tåler det meste fra deg Shandy. Det er ikke MYE da, men noen striper nederst. Skal sette den i oppvaskpulver nå. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Tåler det meste fra deg Shandy. Det er ikke MYE da, men noen striper nederst. Skal sette den i oppvaskpulver nå. Glemte å skifte nick nå... Får håpe de jeg har nevnt det for i RL ikke er her nå og ser at jeg er Åsemor 0 Siter
shandy Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Glemte å skifte nick nå... Får håpe de jeg har nevnt det for i RL ikke er her nå og ser at jeg er Åsemor Hehe, Åsemor, men prøv du. Trodde clor tok det meste egentlig. Jeg har et innlegg jeg også, som jeg ikke ønsker når en viss en. 0 Siter
Gjest Tristelin@ Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hvor mye koster et toalett da tro? PÅ tilbud som de stadig vekk har får du det fra rundt 1300, hvis jeg ikke husker helt feil! 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 PÅ tilbud som de stadig vekk har får du det fra rundt 1300, hvis jeg ikke husker helt feil! Får vente til sommeren når skattepenga kommer da. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Får vente til sommeren når skattepenga kommer da. Har til og med sett toalett til under tusenlappen i noe reklame nylig. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Det er ikke lakk/maling på porselen. Men slitt og brunt blir det iallefall... 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hvitt porselen som blir slitt og blir brunt? Ja 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Kjøp ny dass! Jeg hadde fått forstoppelse av den der jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.